Starter vi på "MORGENHÅR" billeder i morgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Tut

Eller hvordan fungerer det?

Jeg havde ellers det vilde morgenhår i morges, det havde været et godt billede :)

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Loggidut

hmmm....ja jeg ved så ikke om det er i morgen....nu sidder de andre jo i deres biler...og kan ikke svare...men mon ikke de giver lyd når de er hjemme? hvad med din trøje...fik vi et gluk af den?(?)

Anmeld

24. februar 2008

Tut

Ja for søren det glemte jeg da helt...

Den ryger på når Noah vågner og så får jeg lige Christian til at tage et billede :)

Anmeld

24. februar 2008

ivfmarie

morgenhår..? Jeg har da ihvertfald et par billeder der hører under den kategori fra festen igår - hehe(C)

Men lad os lige snakke om det i aften, når alle er ved tastaturet.

Marie - klar på morgenhår, men skal vi ikke vente en uges tid?

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

jo helt klart vi skal da lige nyyde de fantastiske flex billeder lidt endnu.... lol

Anmeld

24. februar 2008

Grynt

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jo helt klart vi skal da lige nyyde de fantastiske flex billeder lidt endnu.... lol[/citat] Jow syntes jeg var en super god idé lige at vente en uge endnu...så har jeg måske også en chance for at være med i denne rundte :P som I véd er jeg jo altid sent på den :'(

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ja jeg kan da ihvertfald se at marie har et billede hvor jeg bare går totalt ind under den kolonne der hedder totalt morgenklam, men føj-hår....fååårk...hvad sker der lige med mig...på billedet fra trappen....

knus fra sloggi...som lige fik et reallyty-tjek (ja og stave kan jeg da heller ikke.....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.