Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er der nogen af jer som har besluttet jer for, hvad jeres guldklump skal hedde?

Da vi ikke ved, hvad det bliver skal vi jo både finde et drengenavn og pigenavn. Vi er ret enige om, at babyen skal hedde Lina, hvis det bliver en pige. Det er straks værre, at blive enige, hvis det bliver en dreng. Jeg er meget glad for Mika, Loke (er måske lige tæt nok på Luka som vores dreng hedder) og Tore.

Da jeg ventede mig sidste gang kunne vi også kun blive enige om et pigenavn og det var Maya. Vi bestemte os først 6 timer efter, at vores guldklump var født, at han skulle hedde Luka.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

MoarViborg

Lina synes jeg jo også er et fantastisk navn, især fordi en af mine nære veninder hedder Lina - og hun er en helt fantastisk pige
Vi har tænkt på en masse forskellige navne til vores lille bebs, men det er sørme svært at finde det HELT rigtige navne, og ikke mindst blive enige!
Nu har vi jo så lige fået at vide at vi sandsynligvis skal have en lille pige, så det indsnævrer jo beslutningen noget for vores vedkommende

Anmeld

29. oktober 2008

Muffinmus

Jamen alt har været der fra dag et af... hun kan ikke hedde andet end Victoria..basta bum60.png

Anmeld

30. oktober 2008

D.B.L

Vi ved endnu ikke 100 procent hvad vi får -har Ella fra december 2006.

Vi snakker om Cornelia hvis det bliver en lillesøster, og Carlo hvis det bliver en lillebror.

Anmeld

30. oktober 2008

kanditte

Uhh.. jeg er vild med navnet William 60.png.. Men min kæreste er mere vild med Benjamin.. så vi har lidt overvejet at give begge hvis det blir en dreng.. men ved ikke om det blir for meget ?..

Pigenavnet er fast: Emma ! 60.png Det navn har jeg villet siden jeg var 14 tror jeg 60.png

Anmeld

30. oktober 2008

MoarHvidovre

Det er også to flotte drengenavne. Men personligt selv ville jeg synes det ville blive en langt navn med William Benjamin samt et efternavn.

Vi snakkede også meget om William da vi ventede vores nr. 1 og havde stort set også besluttet, at det skulle være det indtil vores prins kom - så var han slet ikke en William.

Anmeld

30. oktober 2008

Muffinmus

Sjovt...
Min søn er helt sikkert en William, efter sin oldefar60.png
Og det navn var helt kalrt da jeg fandt ud af det var en dreng. Min mand er også opkaldt efter sin oldefar og hans søster efter oldemoren. så kunne vores søn jo bare ikke hedde andet end William..at det så er bleve drøn populært de sidste par år er jo lidt ærgeligt, men sådan er det jo bare nogle gange, vi vlagte navnet lidt da jeg smed pillerne i 2003, så det er længe siden.
Denne her gang vidste jeg bare das jeg tissede på pinden og den var positiv at hun skulle hedde Victoria...sådan var det bare. Godt min mand også kunne lide navnet.
Nå,men her bliver det altswå William og Victoria og det er bare perfekt.

Anmeld

16. november 2008

Mca<3

Vores søn skal hedde Markus og så Emil til mellem navn ,,,
vi havde tænkt meget på navnet Isak og syntes i starten det var så sødt ,, hva syntes i ???

Anmeld

8. december 2008

MoarHvidovre

Jeg synes Isak er super sødt og så er der heller ikke så mange som hedder det.

Vi er stadigvæk ikke blevet enige om et drengenavn - men det gør vi nok heller ikke før, at prinsen/prinsessen er kommet til verden

Anmeld

9. december 2008

pipsen

Kan bedst lide Isak og William af de navne her. Vi ved heller ikke om det bliver en pige eller en dreng. Vi har en del navne oppe og vende pt. Chili, Calla, Bjørk, Storm eller Charlie.. kan rigtig godt lide navnet Bror også, men det vil manden ikke være med til Puuuh synes det er svært. Ham/hun får en bror som hedder Bertram

/Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.