Afvænning af flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Mille83

Hej alle

Hvordan og hvornår har i gjort dette? 

Jeg overvejer og begynde projektet mandag (Nicoline er 11 mdr) stille og roligt vil jeg fortynde aftenflasken - det er det råd jeg har fået og at man også skal gøre det før de er 1 år, for så er det nemmere, men hvornår "droppede" jeres barn flasken? 

Kom endelig med jeres gode råd 

God påske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Troldepussen

Vi valgte om kring 8 måneders at skifte mælken ud med vand, fordi lægen mente at vores datter muligvis kunne have en mælke allergi (pga. børneeksem) hvilket hun så heldigvis ikke har. men da vi ikke lige havde råd til at købe det dyre modermælkserstatning, som er uden mælk.

Og ved vores søn gjorde vi det samme, fordi han skulle have det dyre mælk, også pga. udtalt børneeksem.

Anmeld

23. april 2011

Hvem?

Mille83 skriver:

Hej alle

Jeg overvejer og begynde projektet mandag (Nicoline er 11 mdr) stille og roligt vil jeg fortynde aftenflasken - det er det råd jeg har fået og at man også skal gøre det før de er 1 år, for så er det nemmere, men hvornår "droppede" jeres barn flasken? 

God påske 

Jeg er li startet på han afvænne min dreng for 3 dage siden, de sidste mange mdr. har han jo bare fået alm. sødmælk i flasken, men han var bare så glad for flasken, men han er altså blevet 15 mdr nu og nu sku det være, her tog jeg beslutningen om en kold tyrker, da det ellers bare ville blive trukket i langdrag, i stedet for flasken fik han en sovedyr, som han elsker og der har intet været, han var li utilfreds i 5min, men ellers ikke, så det er bare kanon at kan putte ham, nysse ham nat nat også putter han med sovedyret

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Mille83 skriver:

Hej alle

God påske 

Jeg tog en kold tyrker med Julie lige inden hun blev 1 år... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.