Afvænning af flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Mille83

Hej alle

Hvordan og hvornår har i gjort dette? 

Jeg overvejer og begynde projektet mandag (Nicoline er 11 mdr) stille og roligt vil jeg fortynde aftenflasken - det er det råd jeg har fået og at man også skal gøre det før de er 1 år, for så er det nemmere, men hvornår "droppede" jeres barn flasken? 

Kom endelig med jeres gode råd 

God påske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Gaia

Vores pige er et år og hun får stadig en flaske inden hun skal sove eller hvis hun vågner om natten. Nogle gange begge dele. HUn er dog helt af sig selv begyndt at afvise flasken. F.eks. til aften ville hun ikke have og natten til idag vågnede hun slet ikke.

Vi har også tænkt på at fortynde mælken lige så stille. men er ellers ikke så bekymret har nemlig fået at vide at hun af sig selv lige så stille afviser flasken og det ser ud til at holde stik so far. Håber da vi inden længe slipper for at skulle op om natten..men så igen det gør vi nok ikke, så skal hun jo nok bare have lidt vand om natten når hun vågner...

Håber hun slipper flasken snart. Ellers må vi jo hjælpe Men som sagt ser det ud til hun ikke vil have den ret meget mere.

Prøv at give hende natgrød efter aftensmaden så hun er godt mæt, det kan måske få hende til at afvise flasken og ad den vej kan i slippe af med den. det ser ud til det virker her Sorry hvis svaret er rodet men skal skynde mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.