Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
de kan også fås på strøget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pv86 skriver: Footlocker er de eneste der sælger dem og har du ikke en i nærheden, kan de også købes på nettet. Jeg ved godt hvilken du tænker på, men kender ikke navnet. Dem der ligner rigtig skin, er dem der hedder Adidas chile 62.Jeg håber det hjælper dig lidt videre i din søgning :-)
Footlocker er de eneste der sælger dem og har du ikke en i nærheden, kan de også købes på nettet. Jeg ved godt hvilken du tænker på, men kender ikke navnet. Dem der ligner rigtig skin, er dem der hedder Adidas chile 62.Jeg håber det hjælper dig lidt videre i din søgning :-)
jeg har prøvet at kigge på deres hjemmeside,men synes den er vildt svær. har du evt et link dertil?
AA10 skriver: de kan også fås på strøget
voksen eller børn?
blomst84 skriver: http://www.foot-locker.co.uk/c/Womens-Apparel-JacketsSuits/Default.aspx prøv dette link
http://www.foot-locker.co.uk/c/Womens-Apparel-JacketsSuits/Default.aspx prøv dette link
1000 tak vil ta et kig
CamillaRH skriver: Købte også min der kan varmt anbefales.. hehe
Købte også min der kan varmt anbefales.. hehe
hvad str har du?
nvm skriver: hvad str har du?
Jeg købte den i S, fordi jeg gerne ville ha' den skulle sidde stramt
CamillaRH skriver: Jeg købte den i S, fordi jeg gerne ville ha' den skulle sidde stramt
så skal jeg nok ha' en M
og Ilina i 1-2 år, så kan hun bruge det i længere tid
der ikke i zenia's str ØV
nvm skriver: så skal jeg nok ha' en M og Ilina i 1-2 år, så kan hun bruge det i længere tid der ikke i zenia's str ØV
Der skal shoppes ' vaar?
de er også bare lækre smukke..
CamillaRH skriver: Der skal shoppes ' vaar? de er også bare lækre smukke..
hehe tror desværre ikke jeg har råd pt. har brugt for mange penge i weekenden,på lalandia, tyskland og zoo
Anneiris skriver: Er det sådan et sæt her??
Er det sådan et sæt her??
Ej total unfair det der Nu er jeg jo nødt til og købe det til min datter.. heheVed du om det er billgst på den side de oplyser eller i en butik herhjemme ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128