Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev lillepigen en måned, hvor tiden dog bare flyver afsted Hun vejede 3800g i onsdags, så der er må være masser af fløde i mine mælkejunger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linefun skriver: Dejlige billeder - ikke mindst af den stolte storebror. Stort tillykke med hende, tiden flyver jo afsted
Dejlige billeder - ikke mindst af den stolte storebror. Stort tillykke med hende, tiden flyver jo afsted
Tak skal du have , er selv helt vild med storbror billedet stoltheden lyser ud af ham
åhh hvor er hun sød - og sikke en masse hår :-)
Talbutikken skriver: Så blev lillepigen en måned, hvor tiden dog bare flyver afsted Hun vejede 3800g i onsdags, så der er må være masser af fløde i mine mælkejunger
Hvor er hun dog bare en fin pige!!!
fif skriver: Hvor er hun dog bare en fin pige!!!
Tak
Talbutikken skriver: Tak
Selv tak
Sikke dog en skøn lille pige...
Og sikke flot hun allerede holder hovedet - så fin kontrol er der ikke herhjemme endnu, men vi træner
Skøn update - tak for kigget!
Line
Pipkukkeren skriver: Sikke dog en skøn lille pige... Og sikke flot hun allerede holder hovedet - så fin kontrol er der ikke herhjemme endnu, men vi træner Skøn update - tak for kigget! Line
Herhjemme vil man gerne gør alt ting på ingen tid, nu er vi nået til jeg vil ikke sove uanset hvad, selv om mine øjne falder i hele tiden.. nej sove skal jeg ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128