Har i stadig underlivssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2011

L-Mortil3

Ja kære tøser.

Nu nærmer tiden sig for 8 ugers undersøgelsen, og jeg må indrømme, jeg har stadig rigtig mange underlivssmerter - som stærke efterveer, det er slemmest når jeg har båret Liam, været ude og handle eller lillebror stresser mig lidt.

Jeg tror ikke længere det er efterveer, men hvad er det så? Er det fordi livmoderen stadig heler?

Døjer i stadig med underlivssmerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

AA10

Line&Liam skriver:

Ja kære tøser.

Nu nærmer tiden sig for 8 ugers undersøgelsen, og jeg må indrømme, jeg har stadig rigtig mange underlivssmerter - som stærke efterveer, det er slemmest når jeg har båret Liam, været ude og handle eller lillebror stresser mig lidt.

Jeg tror ikke længere det er efterveer, men hvad er det så? Er det fordi livmoderen stadig heler?

Døjer i stadig med underlivssmerter?

kan se du har en i forvejen .. Jeg har hørt at det for man når man ammer nr 2 men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog, da jeg ikke selv har prøvet det er bare hvad jeg har hørt  god bedring ellers

Anmeld

24. april 2011

L-Mortil3

AA10 skriver:

kan se du har en i forvejen .. Jeg har hørt at det for man når man ammer nr 2 men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog, da jeg ikke selv har prøvet det er bare hvad jeg har hørt  god bedring ellers

Det har jeg nemlig også hørt, så det kan jo sikkert godt være derfor, men gad vide hvornår det bør fortage sig igen...

Anmeld

24. april 2011

piadas

Jeg havde meget kraftige efterveer i en uges tid efter fødslen. Det er det eneste, jeg har mærket til det efter fødslen, ellers har jeg ikke haft nogen form for smerter.

Jeg fik tre kosmetiske sting, så jeg kunne også sagtens sidde på vores skalstole i køkkenet dagen efter fødslen uden det gjorde ondt.

Er det udvendige eller indvendige smerter, du mener? Hvis du altså forstår, hvad jeg mener!

Anmeld

24. april 2011

L-Mortil3

piadas skriver:

Jeg havde meget kraftige efterveer i en uges tid efter fødslen. Det er det eneste, jeg har mærket til det efter fødslen, ellers har jeg ikke haft nogen form for smerter.

Jeg fik tre kosmetiske sting, så jeg kunne også sagtens sidde på vores skalstole i køkkenet dagen efter fødslen uden det gjorde ondt.

Er det udvendige eller indvendige smerter, du mener? Hvis du altså forstår, hvad jeg mener!

Sådan som jeg føler det, er det indvendige smerter, det kan vel beskrives lidt som meget kraftige menstruations smerter, underlivet kramper ligesom sammen invendig, jeg bliver tit helt bleg når det sker fordi det gør så hammer ondt (det gjorde/gør jeg også med efterveer) ... Jeg kan bare ikke rigtig blive klog på, om jeg måske ikke er helet helt op i livmoderen endnu, om det er efterveer, eller hvad pokker det er...

Men mest af alt, om det er helt normalt Hader at klage min nød til lægen og så få at vide "Oooork du fejler da intet, det er helt normalt din pivert!"

Anmeld

24. april 2011

piadas

Line&Liam skriver:

Sådan som jeg føler det, er det indvendige smerter, det kan vel beskrives lidt som meget kraftige menstruations smerter, underlivet kramper ligesom sammen invendig, jeg bliver tit helt bleg når det sker fordi det gør så hammer ondt (det gjorde/gør jeg også med efterveer) ... Jeg kan bare ikke rigtig blive klog på, om jeg måske ikke er helet helt op i livmoderen endnu, om det er efterveer, eller hvad pokker det er...

Men mest af alt, om det er helt normalt Hader at klage min nød til lægen og så få at vide "Oooork du fejler da intet, det er helt normalt din pivert!"

Hvor er det træls, men jeg synes ikke, det lyder helt normalt?

Jeg har ikke haft ondt på den måde efter nogen af mine tre fødsler...hvis det var mig, tror jeg da, jeg ville spørge lægen eller SP.

Anmeld

25. april 2011

Lene76

Syntes ik det lyder normalt... når du stadigvæk har det så mange uger efter..... tror du ska snakke med lægen om det, er du øm når du blir trykket på maven???  har det været sådan lige siden du har født el???

Jeg døjede meget efter min 2. fødsel pga det var akut kejser... og de viste sig at være fordi min livmoder var bristet så derfor tog det lidt længere tid at komme ovenpå igen.....

har alle 3 gange har de ledeste efter veer... men om pia osse skrev så var det kun den 1 uge ca. Så til læge du går.....

Anmeld

25. april 2011

AA10

Line&Liam skriver:

Det har jeg nemlig også hørt, så det kan jo sikkert godt være derfor, men gad vide hvornår det bør fortage sig igen...

ja det aner jeg faktisk ikke

Anmeld

25. april 2011

L-Mortil3

Det gør rigtig ondt når man trykker der også¨, det kan da være livmoderen har fået en rift af en art efter denne fødsel, smerterne har været der siden fødslen, men i starten nok ikke så tydelige da man jo forventer efterveer...

Har en tid her d. 28, så må jeg nok hellere spørge Tak tøser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.