til jer kom har en emmajunga barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Miia90

Heej Piger.

Vi overvejer meget en emmajunga big city.

MEN har hørt af af emmajunga´s barnevogne har nemt ved og vippe, når baby sidder i den

hva er jeres erfanriger ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

MissGeoh

Min veninde havde en, men solgte den og købte en anden da den var meget tung i stellet..

Anmeld

23. april 2011

Sissel

Vi købte en brugt emmajunga første gang, og har lige købt en ny da vi venter os igen.. Så jeg er altså godt tilfreds med emmajunga synes ikke den vipper meget.. Men den er stor, men det er de vel uanset mærket når man køber dem med lange liggemål..

Anmeld

23. april 2011

chael

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Vi overvejer meget en emmajunga big city.

MEN har hørt af af emmajunga´s barnevogne har nemt ved og vippe, når baby sidder i den

hva er jeres erfanriger ?

Mia

Ikke mere end så mange andre.

Kommer der overvægt i den ene ende af barnevognen, så er det ligegyldigt hvilken det er, så vil den tippe.

Har haft emmaljunga til mine 2 unger og ingen af dem er væltet i den. Vi har big Star supreme.

*Camilla 17+3

Anmeld

23. april 2011

BabyNilas

Min svigermor er dagplejemor og hun har oplevet at barnevognen er tippet  da barnet selv havde sat sig op og ville læne sig ud over. så da vi skulle have en var hun med for det var pga bremsen. Så man skal vælge den "gammeldags" bremse som er på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

Miia90

BabyNilas skriver:

Min svigermor er dagplejemor og hun har oplevet at barnevognen er tippet  da barnet selv havde sat sig op og ville læne sig ud over. så da vi skulle have en var hun med for det var pga bremsen. Så man skal vælge den "gammeldags" bremse som er på billedet.

Tak for dit svar

Anmeld

23. april 2011

misslea

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq og vi er VILDT glade for den!! Den har ikke vippet på noget tidspunkt....

Anmeld

23. april 2011

quar20

BabyNilas skriver:

vi har magentil bare i sandfarvet men også med bremse på beggesider og med det "gamle" system..!!

Anmeld

23. april 2011

quar20

Vi har også en Emmaljunga og vi er super glade for vores - den kører som en drøm og er nem og let at kører med..!!

Vi har netop køæbt en tvillingeklapvogn OGSÅ i emmaljunga til drengene og den er også bare super lækker

Anmeld

24. april 2011

BabyNilas

quar20 skriver:

vi har magentil bare i sandfarvet men også med bremse på beggesider og med det "gamle" system..!!

Det har vi også, og vi er også lige som dig rigtig glad for den. Og som du skriver er den god at kører med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.