Hvor meget tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2011

fif

Hej piger

Tænkte, hvor meget ska de små egentlig have på når de sover udenfor?? - Min pige er 5 måneder og jeg giver hende både en lille hue på, ekstra trøje er det for meget af det gode?? Hva giver I jeres små på , i det skønne vejr...

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Maja88

fif skriver:

Hej piger

Tænkte, hvor meget ska de små egentlig have på når de sover udenfor?? - Min pige er 5 måneder og jeg giver hende både en lille hue på, ekstra trøje er det for meget af det gode?? Hva giver I jeres små på , i det skønne vejr...

Tak

min datter har i de seneste dage, lagt i en kortærmet body(eventuelt strømper) og så svøbt i dynen.. og når det så blæser som i dag får hun en tynd hue på. og hun er våd når hun vågner

Anmeld

23. april 2011

fif

Maja88 skriver:

min datter har i de seneste dage, lagt i en kortærmet body(eventuelt strømper) og så svøbt i dynen.. og når det så blæser som i dag får hun en tynd hue på. og hun er våd når hun vågner

Og hun er stadig våd af det. Hm, sys ikke min pige er, men det ser bare såvoldsomt ud, og tror at jeg selv ville ha det ret varmt nemlig

Anmeld

23. april 2011

Maja88

fif skriver:

Og hun er stadig våd af det. Hm, sys ikke min pige er, men det ser bare såvoldsomt ud, og tror at jeg selv ville ha det ret varmt nemlig

ja problemet er hun gerne vil svøbes for at sove...

ja jeg tænker på hvad jeg selv ville have på, hvis jeg skulle sove udenfor i en vogn under en dyne.. så ville jeg da også gå til med meget tøj på

Anmeld

23. april 2011

fif

Maja88 skriver:

ja problemet er hun gerne vil svøbes for at sove...

ja jeg tænker på hvad jeg selv ville have på, hvis jeg skulle sove udenfor i en vogn under en dyne.. så ville jeg da også gå til med meget tøj på

Vi svøbte osse vores, da hun var mindre, men gør det ikke længere... Så mon ikke et tæppe er fint nok vi må prøve os frem!!

Anmeld

23. april 2011

Maja88

fif skriver:

Vi svøbte osse vores, da hun var mindre, men gør det ikke længere... Så mon ikke et tæppe er fint nok vi må prøve os frem!!

jo eller jeg synes da godt du kan ligge hende ud uden ekstra trøje hvis hun har lange ærmer på ... og så kun hatten hvis det blæser??? er bare end ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.