vende på hovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2011

AnneBJ

Hvornår må baby vendes med hovedet nedad under leg? - Ikke for at bære ham i et ben eller noget, men fx på gymnastikbold eller som et "stille løft" fra underlag, hvor han så hænger med hovedet ned få sekunder inden han lægges stille igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Maja88

fra nu anne...

hvis du tager et godt greb om knæerne og lårene. og så løfter op og så svinger stille og roligt.. drejer dig. det er SUPER  for de små.

Anmeld

23. april 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

fra nu anne...

hvis du tager et godt greb om knæerne og lårene. og så løfter op og så svinger stille og roligt.. drejer dig. det er SUPER  for de små.

Fedt! Det vil vi gøre næste gang vi skal lege! Tak for svar!

Anmeld

23. april 2011

Nessie

AnneBJ skriver:

Hvornår må baby vendes med hovedet nedad under leg? - Ikke for at bære ham i et ben eller noget, men fx på gymnastikbold eller som et "stille løft" fra underlag, hvor han så hænger med hovedet ned få sekunder inden han lægges stille igen?

Vi gik til motoriktrænng, da Daniel var 3 mdr.,og der brugte vi meget en sansegynge og en stor gymnastikbold, som han lå på, mens jeg havde fat i benene, og så "kørte" bolden stille og roligt frem og tilbage eller fra side til side. Både på ryg og mave. Det var rigtig godt.

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

Nessie skriver:

Vi gik til motoriktrænng, da Daniel var 3 mdr.,og der brugte vi meget en sansegynge og en stor gymnastikbold, som han lå på, mens jeg havde fat i benene, og så "kørte" bolden stille og roligt frem og tilbage eller fra side til side. Både på ryg og mave. Det var rigtig godt.

Jeg ved nemlig at det er rigtig sundt for dem, men tænkte jo på hvor tidligt man må Vi har gjort det både i går og i dag, og Felix elsker det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

kan lige se dig kom slæbende med ham når du er ude og handle i et ben

Men det andet der skal de vist ikke være så gamle for at du må det

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

Vingummien skriver:

kan lige se dig kom slæbende med ham når du er ude og handle i et ben

Men det andet der skal de vist ikke være så gamle for at du må det

Hehe jeg måtte også lige fortælle farmand at vi gerne må lege på den måde, men at det ikke er en gyldig måde at slæbe rundt på barnet på...

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

AnneBJ skriver:

Hehe jeg måtte også lige fortælle farmand at vi gerne må lege på den måde, men at det ikke er en gyldig måde at slæbe rundt på barnet på...

Hehe når de er større så kan de godt syntes det e rmega sjovt at bliver trukket hurtigt i benet hen af gulvet Det er nogle gange et hit herhjemme

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

Vingummien skriver:

Hehe når de er større så kan de godt syntes det e rmega sjovt at bliver trukket hurtigt i benet hen af gulvet Det er nogle gange et hit herhjemme

Det kunne jeg forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.