Hej Piger

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer om der er nogen der har noget erfaring eller viden omkring ovenstående.
Jeg står nemlig i den situation at min læge mener der er stor sandsynlighed for jeg har ovenstående.
Jeg får derfor en henvisning til en gyn. Da jeg ringer der til og får en tid, fortæller sekretæren mig at de vil ringe til mig hvis de får et afbud inden, da min læge har skrevet at jeg skal undersøges inden for 14 dag.
Er det normal procedure??
Nå men historien bag(lidt mange detaljer måske):
Jeg tager til lægen da jeg længe har døjet med en del smerter og små blødninger.
Min menstruation er blevet længer og mere kraftig og mellemrummet korter og jeg har nærmest hver anden dag friske blødninger. Og har jeg ikke blødning har jeg udflåde.
Ofte når blødningerne mellem mens. er slemme hæver jeg op så det ligner jeg er i 2 trimester og det ses tydeligt, da jeg er lille af størrelse. Og jeg får sådanne smerter der minder om kraftige plukveer/efterveer.
Hun undersøger mig og konstater at min livmoder er irriteret og har et sår.

Hun spørger meget indtil om jeg har kontaktblødning hvilket jeg syntes er et underligt spørgsmål, da jeg har haft det i årevis og aldrig har set det som væren farligt, blot rigtig træls.

Håber lidt der er nogen herinde der kan berolige mig eller har oplevet noget ligene hvor det viste sig, at der ikke var noget galt.
Knus en lidt bekymret mig
Anmeld