Århusianere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Lillemy60

Nu ved jeg så godt, at langt de fleste er hoppet fra NB herover - men hvor mange er der her fra Århus?

Og mon der er nogen der kunne have lyst til at mødes ind i mellem? Børnenes alder er for mig underordnet.

Selv har jeg en søn på knap 11 måneder :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg er fra Århus området (lige syd). Jeg har en dejlig "lille" dreng som blev 2 i onsdags :D Jeg er helt klar på at mødes en dag :0)

Kh Jeanne

Anmeld

26. februar 2008

Lillemy60

:) Det kunne da være skønt - men er du virkelig den eneste Århusianer herinde - eller er det mon fordi det er mig der har startet indlægget......

Så hvad siger du ;o)

Anmeld

26. februar 2008

birgittemarie

Hej :) Jeg ved i hvert fald, at vi er en del fra Århus i juli 07 gruppen. Jeg var fra Århus, men er flyttet til Ebeltoft, men agter nu alligevel at mødes med århusianerne i ny og næ.
Kh Birgitte

Anmeld

26. februar 2008

Grunert

Hejsa, jeg er også fra Ebeltoft, men vil gerne mødes i Århus. Min pige er fra 6.okt. 2007 og så har jeg også vores store pige fra 4. maj 2006

Anmeld

26. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg er klar til et møde :D Er det muligt med en tirsdag? Der har jeg nemmest ved at holde "fri" fra uni :P

Det vil blive dejligt at ses med andre som har børn, for den enste venninde med børn jeg har bor langt pokker i vold :(

KH Jeanne

Anmeld

27. februar 2008

Lillemy60

jbp - alt er muligt *g*

Jeg laver ikke så meget andet end at tuller rundt herhjemme ;)

Anmeld

29. februar 2008

Lillemy60

Til i andre

Vi kunne prøve at lave noget fællesmøde i Århus? Lidt på tværs af alder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.