Legekøkken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.179 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

AKG

Herhjemme er bedsteforældre osv allerede begyndt at spørge efter en ønskeseddel til jul... så nu er jeg gået i tænkeboks.. hmm... hvad mangler vi

Jeg tror at kristian skal have et legekøkken... rigtige mænd kan lave mad Og han synes det er et stort hit at sidde i vores køkken og lege med gryder og skeer og "lave mad" til mig.

Er der nogle af jer der kan anbefale et godt legekøkken??
jeg har surfet lidt rundt på nettet... ville egentlig helst have et flot trækøkken... men plastic køkkenerne kan sige en masse sjovt og har en masse funktioner som jeg er sikker på, at han vil synes er meget sjovere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Tullebobs

Hejsa...

Jeg er sikker på, at et legekøkken fra Fischer Price vil være et hit. Det er tit på tilbud i de store supermarkeder som fx Bilka. Køkkenet har både mikroovn og vaskemaskine osv... Det er super fint, og et stort legehit her!

Vi kan godt blive enige om at et fint træ legekøkken er flottere, man altså også lidt kedeligere

Kh Trine

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

jeg ved af fischer price køkkene har de hos de fleste dagplejer hverflad på lolland, og min datter er tosset med af stå og lege ved det

Anmeld

29. oktober 2008

twinboys

Ja eller det man kan købe i BR i plastik... Det har vi... Og det er super flot og med lyde og lys og det hele til...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

AKG skriver:

Herhjemme er bedsteforældre osv allerede begyndt at spørge efter en ønskeseddel til jul... så nu er jeg gået i tænkeboks.. hmm... hvad mangler vi

Jeg tror at kristian skal have et legekøkken... rigtige mænd kan lave mad Og han synes det er et stort hit at sidde i vores køkken og lege med gryder og skeer og "lave mad" til mig.

Er der nogle af jer der kan anbefale et godt legekøkken??
jeg har surfet lidt rundt på nettet... ville egentlig helst have et flot trækøkken... men plastic køkkenerne kan sige en masse sjovt og har en masse funktioner som jeg er sikker på, at han vil synes er meget sjovere...

Lyder som en super gave...Konrad har lige købt et...det blev et forfærdeligt og meget grimt plastikkøkken fra BR, men han ELSKER det og så kan det sige lyde...
han købte så gryder, potter og pander, rigtig mini bestik og rigtig hårdt brændt porcelæn agtige tallerkner, kopper, underkopper, krus og plastik vinglas og sodavandsglas(for 300kr, for vildt meget)....han leger så meget med det.
Legemadet købte han i Brugsen og i BR, købte han også lige et kokkesæt tøj...

Knus fra Eva...mor til en pige-dreng.

Anmeld

29. oktober 2008

lonemus

Åh ja, Stefanie har også et legekøkken.....det har hun virkelig brugt megen tid på - og gør stadig.
Alexander laver skam også tit mad på komfuret og smækker maden i microovnen 60.png
Så kommer de begge med hver deres gryde og giver os mad med gaffel eller ske.....stort hit her 60.png

Lone

Anmeld

29. oktober 2008

fam.4xc

Fischer Price har Caroline.... men hun elsker alle slags også de helt enkelte

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

vi har haft kigge på http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=09-100800
da de have det i føtex og det blive revet væk så tro det er godt

Anmeld

29. oktober 2008

AKG

Så faldt jeg lige over nettorvets julehæfte og her er det store tefal køkken på tilbud til 769 kr.. så jeg tror det bliver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.