Legekøkken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.179 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

AKG

Herhjemme er bedsteforældre osv allerede begyndt at spørge efter en ønskeseddel til jul... så nu er jeg gået i tænkeboks.. hmm... hvad mangler vi

Jeg tror at kristian skal have et legekøkken... rigtige mænd kan lave mad Og han synes det er et stort hit at sidde i vores køkken og lege med gryder og skeer og "lave mad" til mig.

Er der nogle af jer der kan anbefale et godt legekøkken??
jeg har surfet lidt rundt på nettet... ville egentlig helst have et flot trækøkken... men plastic køkkenerne kan sige en masse sjovt og har en masse funktioner som jeg er sikker på, at han vil synes er meget sjovere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Tullebobs

Hejsa...

Jeg er sikker på, at et legekøkken fra Fischer Price vil være et hit. Det er tit på tilbud i de store supermarkeder som fx Bilka. Køkkenet har både mikroovn og vaskemaskine osv... Det er super fint, og et stort legehit her!

Vi kan godt blive enige om at et fint træ legekøkken er flottere, man altså også lidt kedeligere

Kh Trine

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

jeg ved af fischer price køkkene har de hos de fleste dagplejer hverflad på lolland, og min datter er tosset med af stå og lege ved det

Anmeld

29. oktober 2008

twinboys

Ja eller det man kan købe i BR i plastik... Det har vi... Og det er super flot og med lyde og lys og det hele til...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

AKG skriver:

Herhjemme er bedsteforældre osv allerede begyndt at spørge efter en ønskeseddel til jul... så nu er jeg gået i tænkeboks.. hmm... hvad mangler vi

Jeg tror at kristian skal have et legekøkken... rigtige mænd kan lave mad Og han synes det er et stort hit at sidde i vores køkken og lege med gryder og skeer og "lave mad" til mig.

Er der nogle af jer der kan anbefale et godt legekøkken??