passes for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2011

miinimeal

ja det skal albert nemlig. eller rettere  sagt han er kørt afsted, han lignede en konge der bestemte over hele bilen da han kørte afsted med sin dejlige moster,

men hvor er det dog hårdt
han er blevet passet én time før men ikke mere end det, nu er det flere timer,

er siikker på han har det som blommen i et æg men det hårdt for mig(; er total pyller,

men nu skal klokken bare blive 09:49 så jeg kan komme med bussen og op og handle tøj til mig og ham(;

jøsses hvor jeg dog mangler min lille mand lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Nettemor

det skal nok gå. prøv nu at nyde friheden.

jeg ved det er hårdt

Anmeld

23. april 2011

miinimeal

nettemor skriver:

det skal nok gå. prøv nu at nyde friheden.

jeg ved det er hårdt

prøver.  kommer også på andre tanker når jeg kommer til viborg for at handle,. men lige nu går tiden langsomt

Anmeld

23. april 2011

Noneother

Ville ønske jeg kunne sige at det blev bedre, men min lillefyr er et år lige om lidt, og jeg har det stadig skidt med at aflevere ham til momse (i 24 timer) Når jeg skal til mit årlige arrangement imorgen.

-Selvom jeg ved at han har det rigtig fint, OG bli´r mega forkælet...
og man skal jo huske sig selv lidt engang imellem siger de kloge!

Anmeld

23. april 2011

Benjamins'mor

Har du ikke lavet sådan et indlæg før, hvor du også sagde han ikke havde været passet før?

Anmeld

23. april 2011

miinimeal

benjamins'mor skriver:

Har du ikke lavet sådan et indlæg før, hvor du også sagde han ikke havde været passet før?

jo men han blev ikek passet da jeg ikke kunne tage fra ham,,

Anmeld

23. april 2011

miinimeal

Noneother skriver:

Ville ønske jeg kunne sige at det blev bedre, men min lillefyr er et år lige om lidt, og jeg har det stadig skidt med at aflevere ham til momse (i 24 timer) Når jeg skal til mit årlige arrangement imorgen.

-Selvom jeg ved at han har det rigtig fint, OG bli´r mega forkælet...
og man skal jo huske sig selv lidt engang imellem siger de kloge!

det er mega hårdt ja,  han skulle have været passet som 5 mdrs, men kunne ikke få mig selv til at tage afsted, så idag skulle jeg handle tøj, kom i H&M og ja så var der 150  mennesker så måtte købe tøj et andet sted, mega nedern

Anmeld

23. april 2011

Nessie

alberts mor<3 skriver:

ja det skal albert nemlig. eller rettere  sagt han er kørt afsted, han lignede en konge der bestemte over hele bilen da han kørte afsted med sin dejlige moster,

men hvor er det dog hårdt
han er blevet passet én time før men ikke mere end det, nu er det flere timer,

er siikker på han har det som blommen i et æg men det hårdt for mig(; er total pyller,

men nu skal klokken bare blive 09:49 så jeg kan komme med bussen og op og handle tøj til mig og ham(;

jøsses hvor jeg dog mangler min lille mand lige nu

Det sjove er, at det altid er moren der har det værst

Første gang vores skulle sove ude, troede vi rigtig vi skulle sove længe, men nej, vi vågnede da før 7, og da vi kom over for at hente ham, var han fuldstændig ligeglad med os  Dumme unge. Han havde overhovedet ikke savnet os, og havde sovet igennem om natten

Men det bliver altså lidt lettere med tiden

Anmeld

23. april 2011

miinimeal

Nessie skriver:

Det sjove er, at det altid er moren der har det værst

Første gang vores skulle sove ude, troede vi rigtig vi skulle sove længe, men nej, vi vågnede da før 7, og da vi kom over for at hente ham, var han fuldstændig ligeglad med os  Dumme unge. Han havde overhovedet ikke savnet os, og havde sovet igennem om natten

Men det bliver altså lidt lettere med tiden

ja han havde det super, blev hentet klokken 9 og kom hjem igen klokken 15

han havde været ude og hygge med min søsters kæreste og været på legeepladsen så nu er han godt træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.