Felix billedspam <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. april 2011

AnneBJ

Så er der lige lidt nye billeder af min lille put..! Han er den dejlig dreng, sover, spiser, skider, smiler og trives som han skal! Jeg er dog begyndt at glæde mig til bare en smule rytme, for det er lidt hårdt synes jeg! Men det hele værd, mod de tandløse smil han er så gavmild med, hver eneste morgen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

lhn89

Åh, hvor er han kær 

Især på det billede helt tæt på!

Anmeld

23. april 2011

AnneBJ

lhn89 skriver:

Åh, hvor er han kær 

Især på det billede helt tæt på!

Tak, jeg synes jo også selv han er ret sød

Anmeld

23. april 2011

DK

Neeeeiii, hvor er han NUTTET!!!! Jeg synes han ser helt anderledes ud end på de første billeder? Jeg er glad for at se vi ikke er de eneste der bider i madrassen når man ligger på maven herhjemme

Men hvor er han DEJLIG Anne!! Helt vildt!

Det er sørme en skam i ikke kommer på tirsdag! Altså du kan jo bare tage toget kl. 9 hvis det er? Det gør ikke noget du kommer lidt senere, sidst gik vi ikke hjem før kl. 13.30 alligevel!!

Knus!

Anmeld

23. april 2011

AnneBJ

DK skriver:

Neeeeiii, hvor er han NUTTET!!!! Jeg synes han ser helt anderledes ud end på de første billeder? Jeg er glad for at se vi ikke er de eneste der bider i madrassen når man ligger på maven herhjemme

Men hvor er han DEJLIG Anne!! Helt vildt!

Det er sørme en skam i ikke kommer på tirsdag! Altså du kan jo bare tage toget kl. 9 hvis det er? Det gør ikke noget du kommer lidt senere, sidst gik vi ikke hjem før kl. 13.30 alligevel!!

Knus!

Tak Ditte! vi er også selv ret stolte! 

Hm, han er knapt så krøllet, men ellers ligner han vist sig selv.. Men forstår godt hvad du mener - jeg synes han ser "stor" ud.. Altså har meget udtryk?!

Jeg havde faktisk overvejet bare at tage et lidt senere tog - men vi har også planer onsdag og torsdag (mors behov planer = frisør og kiropraktor..) men NÆSTE gang (for sådan en bliver der lige om lidt!) kommer vi til Århus og hygger med Jer!

Knus! 

Anmeld

25. april 2011

CA

Hvor er han fin! Så opmærksom og med lækkert garn! Han ser så lang og slank ud. Ikke slank på den sultne måde, men sund ud. Ikke fed endnu Ammer du stadig? 

Glæder mig til at se ham live næste gang! 

Flot tæppe forresten!

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Hvor er han fin! Så opmærksom og med lækkert garn! Han ser så lang og slank ud. Ikke slank på den sultne måde, men sund ud. Ikke fed endnu Ammer du stadig? 

Glæder mig til at se ham live næste gang! 

Flot tæppe forresten!

Tark

Ja jeg ammer stadig fuldt Glæder mig også til at se Jer alle

Og tak - tæppet er hjemmesyet, og er helt fantastisk gulv-legetæppe til sådan en lillefis 

Anmeld

25. april 2011

PeruBaby

Altså jeg må sige det igen; Lækker lille bebs!! Og det med ikke at bide i madrassen længere, det skal nok komme... her er Sofia først lige begyndt at blive rigtig god til at ligge på maven (læs; hun holder hovedet højt i ca. 3-5 min ad gangen), og det er store fremskridt her hvor hun er 3,5 måned gammel

Anmeld

25. april 2011

MaliksMor

AnneBJ skriver:

Så er der lige lidt nye billeder af min lille put..! Han er den dejlig dreng, sover, spiser, skider, smiler og trives som han skal! Jeg er dog begyndt at glæde mig til bare en smule rytme, for det er lidt hårdt synes jeg! Men det hele værd, mod de tandløse smil han er så gavmild med, hver eneste morgen! 

Hvor er han bare deeeejlig!!!

og sikke nogle øjne.. iih...

Anmeld

26. april 2011

Ni-ko-li-ne

ej! hvor er han skøn Anne!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.