Lidt fra en stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2011

TbCp

Bare lige lidt snik snak her fra påskedagene

Nej hvor vi nyder det, det lækre lækre vejr er da til at blive i godt humør af!

Vi har grillet flere dage i træk, og kan sidde ude hele aftenen.

Jeg har arbejdet mandag og tirsdag

Mandag havde jeg to børn + Liva så vi var et smut i zoo, med min veninde, som også er dagplejer.

... onsdag skulle der kun komme ét barn, så da moderen hørte det snakkede hun lige med sin mor og fik hende til at tage knægten, så jeg fik mig lige en fridag

Så da jeg havde fri onsdag kunne vi komme til "rockmusik for børn". Det var simpelthen så godt, i skal virkelig tage afsted til det hvis det kommer til jeres by http://www.abcdrock.dk/ . Liva var først lidt utryg ved det, begyndte at få ondt i maven (ligesom hun havde hele december pga. hun blev så overstimuleret i børnehaven), så jeg blev lidt bekymret. Men så begyndte hun at nyde det.... dog fra min arm! Indtil sidste nummer, der ville hun op foran og rocke!
Vi kender guitaristen, så vi var henne og hilse på bagefter og selvom Liva har mødt ham før blev hun bare helt vildt genert
Rigtig god oplevelse!!!

Manden er stort set færdig med sin bil

så igår tog vi en lang køretur i den! Hele vejen til Langland.... ca. 70km hver vej, i åben bil...
Det var faktisk en rigtig god tur!!! Og selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så synes jeg faktisk lidt bedre om bilen nu.

Mor og Liva på køretur

Liva godt pakket ind på den lidt blæsende køretur

Og så lige to billeder fra besøget hos farmor og farfar.

Idag kører jeg Liva hjem til mine forældre, for i aften skal Carsten og jeg til koncert med "de eneste to", jeg glæder mig helt vildt! Både til koncerten men også til en hyggestund med min mand

http://www.youtube.com/watch?v=mkhhcLSosYU

Og så til det bedste!!! Jeg tror Liva er blefri Bare lige sådan!!!
Igår havde hun to uheld, et stort og et lille, nede hos farmor og farfar og bad om at få ble på, men jeg havde ingen med så det kunne hun ikke få...
På vej hjem i bilen sagde hun at hun skulle tisse, men hun ville ikke tisse når der ikke var et wc så der var desværre også et lille uheld i bilen.... men resten af dagen var der ikke et eneste!!!
Vi var til fødselsdag hos nogle venner og hun sagde til hver gang hun skulle tisse!
Her til morgen, selvom, hun havde spist morgenmad inden natbleen kom af, kom hun og sagde at hun skulle tisse, natbleen var tør og hun kom på wc og tissede!
Jeg tror dælme den er der nu!!!
Så vi skal ud og købe en stor bil til Liva, vi havde sagt at når hun ikke brugte ble mere måtte hun få lige hvad hun ville have og hun ønskede sig en stor bil

Vi er simpelthen SÅ stolte!!! Vi havde ellers regnet med at det først blev til sommer at hun kom af med bleen, men nej nej...

Det er fantastisk!!!

Håber i også nyder påsken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Mira0911

Det ser jo herre hyggeligt ud.... 

Anmeld

23. april 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Det ser jo herre hyggeligt ud.... 

Det er det bestemt også

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

Ej hvor er det bare godt!!! Ja børn gør sgu ikke noget før de er klar til det. He he og nu var hun åbenbart bare helt klar. Det er super dejligt for jer!!! SÅ nu får Liva dyt!

Anmeld

23. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare godt!!! Ja børn gør sgu ikke noget før de er klar til det. He he og nu var hun åbenbart bare helt klar. Det er super dejligt for jer!!! SÅ nu får Liva dyt!

Er meget spændt på om det går i børnehaven på tirsdag .....

Herhjemme går det fint, men måske der sker for meget ude.

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Er meget spændt på om det går i børnehaven på tirsdag .....

Herhjemme går det fint, men måske der sker for meget ude.

Tja men hvis pædagogerne lige er lidt ekstra opmærksomme på at spørge til hende, så mon ikke det går??

Anmeld

23. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Tja men hvis pædagogerne lige er lidt ekstra opmærksomme på at spørge til hende, så mon ikke det går??

Jeg håber det.... synes det ville være synd hvis hun skulle have bleen på dernede igen... men synes også det er synd hvis hun har en masse uheld...

Jeg må slæbe en stor pose skiftetøj med og så tage en snak med dem...

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg håber det.... synes det ville være synd hvis hun skulle have bleen på dernede igen... men synes også det er synd hvis hun har en masse uheld...

Jeg må slæbe en stor pose skiftetøj med og så tage en snak med dem...

ja god ide!!!!

Anmeld

23. april 2011

Rosa

Sikke dejlig læsning  Det lyder da bare som en top ti påske I har jer  Og det lyder bare fedt med det børnerock, der, det glæder jeg mig til at Jonte bliver gammel nok til!!! 

Hav en rigtig god koncert med De Eneste To - de er bare for fede!!! Og tillykke med den blefri prinsesse - jeg krydser fingre for at den holder nu!!!

Kram

Anmeld

24. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

Sikke dejlig læsning  Det lyder da bare som en top ti påske I har jer  Og det lyder bare fedt med det børnerock, der, det glæder jeg mig til at Jonte bliver gammel nok til!!! 

Hav en rigtig god koncert med De Eneste To - de er bare for fede!!! Og tillykke med den blefri prinsesse - jeg krydser fingre for at den holder nu!!!

Kram

Børnerock var über!

Vi er lidt spændte på hvordan det skal gå i børnehaven uden ble, men vi håber det bedste!!!

Og ... koncert.. ja..ÆV! Håber at høre dem en anden god gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.