Hvad skal pigen hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

K&S

Jeg har stemt andet - jeg bryder mig ikke personligt om navnet Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

TbCp

Jeg har stemt Anna-Karin.... men ville udtale det Anna-KaRIN (med tryk på Rin) og ikke Anna-KArin...

Men hvad med Anna Karina?

Anmeld

23. april 2011

Siljes Mor

jeg har også stemt andet... synes ikke de klinger godt sammen..

Anmeld

23. april 2011

Maja88

jeg kan godt lide Anna-Karin

Anmeld

23. april 2011

mathildemb

Jeg har svaret Karin-sofia, da det er den af kombinationerne, jeg BEDST kan lide, og det er jo det du spørger om. MEN når det så er sagt, bryder jeg mig heller ikke om navnet Karin, men det virker som om, du er ret vild med det

Anmeld

23. april 2011

Pigent

Anonym skriver:

Hjæææælp! Har brug for jeres mening!

Nu er jeg ikke vild med Karin eller Karina som nogle forslår.
Hvis Karin bliver nummer 2 navn vil i så bruge det i daglig tale? Hvis det bare er et navn hun skal have, men ikke skal bruges synes jeg det ville være fint som mellemnavn.

Anmeld

23. april 2011

Pigent

Anonym skriver:

Hjæææælp! Har brug for jeres mening!

Nu er jeg ikke vild med Karin eller Karina som nogle forslår.
Hvis Karin bliver nummer 2 navn vil i så bruge det i daglig tale? Hvis det bare er et navn hun skal have, men ikke skal bruges synes jeg det ville være fint som mellemnavn.

Anmeld

23. april 2011

CamillaValby

Lou87 skriver:

Har stemt blankt da jeg ikk synes nogle af dobbeltnavnene klinger overhovedet.. og bryder mig ikke om karin alene heller (sorry)

Låner lige

Anmeld

23. april 2011

MissGeoh

Jeg har stemt ANNA Karin..

Jeg bryder mig ikke om navnet Karin, så derfor Anna karin, hvis det SKAL være et af de navne i afstemningen.

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger! Vi er i vildrede angående navnet til vores prinsesse! Det var hundrede gange nemmere med drengene! Der er 6 uger til termin, så vi skal nok finde på noget.

Vi er ved at overveje at tage Karin som mellemnavn, men vi har to efternavne, så vi får måske en ægte prinsesse med fire navne 

Karina er en mulighed, men jeg har aldrig brudt mig særligt om navnet, så derfor er det ikke på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.