Hej..
Tak for svar. Ja, jeg ved godt at min søn måske ikke har så meget brug for min mælk længere, men han bliver stadig ammet 3-4 gange i døgnet, og jeg håber da på at fortsætte med at amme nogle måneder endnu. Er der nogen der ved om, det er for ens egen skyld man ikke må gå på kur under amning, eller det er fordi det bremser mælkeproduktionen?
Ja, så er jeg jo ikke den eneste der ikke bare taber sig af at amme - en i min tidligere mødregruppe måtte stoppe med at amme ved 6 mdr. da hun simpelthen tabte sig for meget!!! Nå ja, jeg har måske heller ikke været alt for sund i ammeperioden - jeg kan virkelig mærke min appetit er forøget...
Men den første lille uge på kur er nu gået meget fint - der er allerede røget lidt af og jeg er ikke faldet i endnu, så jeg må hellere være stædig og holde fast. Her i starten er jeg dog frygtelig sulten hele tiden - ikke af mangel på mad, hvis man spiser rigtigt får man nok også på kur, men simpelthen fordi jeg hele tiden tænker på, at jeg skal lade være...
Til Eva, nu kan man jo ikke altid bestemme vægten ud fra sin højde - for mig gælder det om at få den til at ligge på et niveau, hvor jeg ikke skal kæmpe for den hele tiden - tidligere var det 60-62 kg, så det er også det jeg satser på at komme ned på nu, selvom min højde måske mener den skulle ligge lidt lavere...
Kh Liva
Anmeld