Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn kan cykle... helt uden støttehjul!!!
det er sååå fedt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
naboen pillede dem af idet jeg ikke kunne få møtrikken løsnet.. og så skubbede jeg ham bare afsted.. og så cyklede drengen sku.. og han har jhulet rundt lige siden.. whuhuhhu
Hvor er han bare dygtig!
Har han slet ikke haft løbecykel først?
Kaufie skriver: Hvor er han bare dygtig! Har han slet ikke haft løbecykel først?
jo men han brugte den ik så meget efter han fik en rigtig cykel med støttehjul..
Det er viiiildt! Ikke engang 4 år og ingen øvelse uden støttehjulene. Han er godt nok motorisk dygtig.
BellaT skriver: Det er viiiildt! Ikke engang 4 år og ingen øvelse uden støttehjulene. Han er godt nok motorisk dygtig.
ja det er han.. er også pave stolt
Wooow Bette han er da vildt dygtig Har du taget billeder? Stort tillykke med din dygtige søn
Grynt/Tina skriver: Wooow Bette han er da vildt dygtig Har du taget billeder? Stort tillykke med din dygtige søn
arrgh hvorfor glemmer man sådan noget... tager billeder idag
fedt:-) Og tak for sidst, han var bare så sød:-) Her gider William kun sin løbecykel, han bliver stiktosset på den anden fordi han ikke kan træde den godt rundt.
Sejt! Tillykke med meget dygtig søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128