3 par levis jeans + dior solbriller * tilbud kun idag!!!*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juli 2011

Kamulla

An&Jo skriver:

efter hvad jeg kan måle mig frem til er det ca de samme mål som mine diesel jeans har, og de sidder helt perfekt, så det må jo være det samme med dem her..

kunne se der står i indlægget at man kan få alle 3 par for 700kr?? og hvis så jeg også er interesseret i solbrillerne hvilken pris vil du så være med til?? og kan du eventuelt vente med betaling til på fredag når der kommer penge?? lige nu ligger jeg nemlig kun inde med kontanter, og har ret langt til min nærmeste bank filial

puha.. i forvejen er de sat ned fra 700 alle 3 fra 400 pr par så ville gå med til 1100kr med delt porto som brillerne for sig selv ville koste at sende, så jeg betaler portoen for bukserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

An&Jo

Camillas-Copenhagen.com skriver:

puha.. i forvejen er de sat ned fra 700 alle 3 fra 400 pr par så ville gå med til 1100kr med delt porto som brillerne for sig selv ville koste at sende, så jeg betaler portoen for bukserne

det er helt fint med mig..

men kan du vente med en handel til på fredag?? jeg er meget interesseret i det ihvertfald.. mangler sådan bukser, men har ikke råd til at gå ud og købe dem fra nye lige nu..

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

An&Jo skriver:

det er helt fint med mig..

men kan du vente med en handel til på fredag?? jeg er meget interesseret i det ihvertfald.. mangler sådan bukser, men har ikke råd til at gå ud og købe dem fra nye lige nu..

det kan du tro jeg kan.. hvilken bank har du??? for kunne jo være fedt hvis jeg kunne sende til dig fredag eller lørdag.. men tør desværre først sende når pengene er gået ind efter dårlige købere før i tiden.. 

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

det kan du tro jeg kan.. hvilken bank har du??? for kunne jo være fedt hvis jeg kunne sende til dig fredag eller lørdag.. men tør desværre først sende når pengene er gået ind efter dårlige købere før i tiden.. 

selvfølgelig skal du først sende når du har pengene.. det gør jeg også selv..

jeg har sparekassen vendsyssel, en lille bank her i nordjylland..

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

An&Jo skriver:

selvfølgelig skal du først sende når du har pengene.. det gør jeg også selv..

jeg har sparekassen vendsyssel, en lille bank her i nordjylland..

sørens.. men holder øje med kontoen på mandag så håber jeg de er hurtigt fremme

når du har overført sender du bare en sbesked samt din adresse

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

sørens.. men holder øje med kontoen på mandag så håber jeg de er hurtigt fremme

når du har overført sender du bare en sbesked samt din adresse

det skal jeg nok..

Hvis du da lige vil sende dit kontonummer.. ellers er det lidt svært at overføre penge..

min bank plejer at være rimelig hurtig så du kan risikere at have dem allerede lørdag..

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

An&Jo skriver:

det skal jeg nok..

Hvis du da lige vil sende dit kontonummer.. ellers er det lidt svært at overføre penge..

min bank plejer at være rimelig hurtig så du kan risikere at have dem allerede lørdag..

HAHA..

banken har da lukket lørdag?? men holder øje fredag og lørdag ihvertfald

sender lige konto og registrerings nummer

Anmeld

8. august 2011

Kamulla

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.