Kunstkonkurrence, hjælllp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er min ide til et anderledes portræt god?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.046 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Zuzet

Jeg er blevet inviteret til at deltage i en kunstkonkurrence og har lige brug for at vide hvad i syntes om min ide :-)

Gider ikke bruge min sparsomme tid på det, hvis ikke folk syntes det er noget særligt hihi

Emnet er nutidens portræt

Jeg vil have et sort/hvidt foto, mortivet vil jeg skære i 3 dele:

1. del skal være selve fotoet, 2. del vil jeg lave som en tegning med skygger og det hele og den sidste og 3. del vil jeg lade stå kun med streger....

Hvad syntes i?

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Zuzet

PS. Jeg håber jo så at Tinelandt herinde fra vil hjælpe med et godt mortiv i sort/hvid

Hilsen

Lotte

Anmeld

28. oktober 2008

twinboys

Lyder rigtig godt... Hvis du mangler modeller står mine drenge gerne klar... Majbritt

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

lyder rigtigt fedt

Anmeld

29. oktober 2008

twinboys

Zuzet skriver:

PS. Jeg håber jo så at Tinelandt herinde fra vil hjælpe med et godt mortiv i sort/hvid

Hilsen

Lotte

Så du min besked

Anmeld

29. oktober 2008

Zuzet

twinboys skriver:

Så du min besked

Hey søde du

Ja jeg så den godt men har ikke lige haft overskud til at svare før nu. Min ene søn har dårlig mave og er blevet helt hudløs i numsen og har bare så ondt så han har måtte stå op og spise i dag og jeg har skiftet ikke mindre end 13 lortebleer på ham i dag, den stakkel......så han var vågen kl 3:15 i nat og jeg kom først i seng kl 1 så det var ikke meget søvn det kunne blive til

Har du nogen billeder hvor de bliver målt eller vejet af SP eller med målebånd? Eller andre rigtig fine billeder så send dem gerne til tegnekunst@yahoo.dk hvis jeg må bruge dem

Hilsen

Lotte, der syntes det er SUPER sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.