Hiv ohøj og en hel flaske rom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2011

CA

Johannes er 3 mdr. i dag og han er DEJLIG Forstår slet ikke at min lille nyfødte latino dreng pludselig er så stor, bruger str. 68 og skriger med kraft nede fra storetåen, smiler til langt bag begge ører, griner og smelter vores hjerter! 

Han har det godt og vi har det godt! Alle 3 er blevet småforkølede, men Johannes griner efter hvert nys, og så er det vel okay at være lidt forkølet

Min krop er i forfald! Min mave er slatten, mine bryster er lange, mit hår falder af og min hud ligner et skoldkoppetilfælde! Men jeg giiider ikke løbe og hvornår skal man få tid til hudpleje...? Og hvordan arbejder man i mod tyngdekraften?

Men vi har det godt - åh så godt

Hvad med jer tøselanker?? Glæder mig til at se jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

IAH

Det med uplejet... den båd er jeg ved gud også i!

Det er jo tid til bare tæer... og jeg har stadig rød neglelak på tæerne fra før fødslen!

Der må tages skrappe midler i brug. Nu skal der skrubbes, vokses, smøres og gøres forårsrent, så jeg bliver til pæn brug igen.

Knus

Anmeld

23. april 2011

Diana...

Ja tænk nu de ikke spæd børn mere men babyer  tiden flyver afsted. Dejligt det går godt. 

Anmeld

25. april 2011

CA

IAH skriver:

Det med uplejet... den båd er jeg ved gud også i!

Det er jo tid til bare tæer... og jeg har stadig rød neglelak på tæerne fra før fødslen!

Der må tages skrappe midler i brug. Nu skal der skrubbes, vokses, smøres og gøres forårsrent, så jeg bliver til pæn brug igen.

Knus

JA der skal renses ud, men det blev heller ikke liiige i dag. Tænker at pigerne i morgen lever med mine klamme bare tæer med ovenpå og ovenpå igen neglelak - de kender sikkert problemet 

Sidder her i soveværelset i mørket og vugger og synger mens den lille johs mos kæmper mod turen til drømmeland 

Anmeld

25. april 2011

CA

Diana... skriver:

Ja tænk nu de ikke spæd børn mere men babyer  tiden flyver afsted. Dejligt det går godt. 

Ja det er så vildt! Og dejligt at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.