Hjælp til børneværelset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. april 2011

hc=k

Jeg har i laaaaang tid været i gang med at lave min søns værelse og jeg er stadig ikke færdig. Nå men altså nu er det jeg tænker lidt på hvad jeg skal gøre ved at bamserne??
Kristopher har rigtig mange bamser, men vi har ingen steder at gøre af dem. hvad gør i??
De kan ikke rigtig være på hans reol, Nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

mamax3

hc=k skriver:

Jeg har i laaaaang tid været i gang med at lave min søns værelse og jeg er stadig ikke færdig. Nå men altså nu er det jeg tænker lidt på hvad jeg skal gøre ved at bamserne??
Kristopher har rigtig mange bamser, men vi har ingen steder at gøre af dem. hvad gør i??
De kan ikke rigtig være på hans reol, Nogle gode forslag?

Mine piger har en popup kurv hver med deres bamser i... 

Men ellers ka du få så nogen opbevaringsnet i Ikea som der ka hænges op, og der er små rum hvor der ka være bamser i.

Anmeld

22. april 2011

Omerovic

I sække også i kælderen eller hvor der er plads så kan de komme frem om noget tid og noget andet kan pakkes ned

Anmeld

22. april 2011

Sara.

Min pige har en veninde som har en snor hængende øverst i væggen. Der hænger hendes bamser i tøjklemmer. Det ser faktisk rigtig sødt ud :-)

Anmeld

22. april 2011

Bondepigen

Min bror havde osse en tøjsnor hængende langs væggen til de bamser der kunne hænge fast i en tøjklemme. Det ser hyggeligt ud, og så ligger de ikke og fylder...

Man kan jo så vælge om man vil hænge flere snore under hinanden eller nøjes med én lang... Bare vær opmærksom på at snoren jo i hvert fald ikke må være til fare for barnet.

Anmeld

22. april 2011

Ryberg

jeg har anskaffet mig sådan nogle her til lasses bamser... og der er lynlås i bunden af nettet så han kan lukke dem ud

(det er dem der hænger på væggen ved siden af skabet)

kan desværre ikke huske hvor de er fra :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

lav en bamsevæg(; nål dem fast til væggen det ser fedt ud kommer gerne og hjælper(;

Anmeld

22. april 2011

Mi

Vi har åleruser til bamserne. Det fungere perfekt

Anmeld

22. april 2011

Ayasmor

her har jeg hængt svævehylder op under loftet hvor de så kan stå

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

KittyGirl skriver:

jeg har anskaffet mig sådan nogle her til lasses bamser... og der er lynlås i bunden af nettet så han kan lukke dem ud

(det er dem der hænger på væggen ved siden af skabet)

kan desværre ikke huske hvor de er fra :/

De var da faktisk rigtig søde og smarte.

Når han bliver større, så kan han bruge dem lidt ala basket-net, hvor han kan skyde på mål i dem

Sød opbevaring af bamser.
Og smart at han selv kan lyne op, hvis han vil lege med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.