morn med jer piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Loggidut

så er de sidste smuttet hjem....og nøøøøj hvor var det sjovt...har vi lært noget i går...ja fandme det har vi.,...vi ved sloggi ikke betaler sin regning til astrid....øv sloggi...dårlig samvittighed...søde astrid...vær sød at guide mig...hvordan får jeg dig nu betalt?

Ny mor er ikke øko-mor...hun er tecno-trance mommy....det totalt knalder ud til maralyn manson(staves?)

min mand kan ikke tåle påskebryg...eller mange damer på en gang...!

og Landlig fyr ligner enten en Brian eller en spejder (sorry Nadja BJ), og desuden ringer han i smug til mig...dog er landlig fyr enten skide fuld, eller udlænding....hmmmm....?

Jeg ved også at BirgitteMarie bare render rundt med en guitar for at se smart ud....hun aner end ikke hvor mange strenge der er på den?

Jeg ved også at Lise og Landlig fyr deles om en Taxa...så landlig fyr er forresten måske fra Nordjylland...?

Marie kan noget med nogle Spasserbevægelser.....+ hun kan have en flaske MME under hendes bryster...hmmmmm

Netto står endnu, selv om hele baby.dk forsøgte på det groveste at indvadere det!

Tynen...hvor var det ærgeligt du ikke nåede tilbage...her var godt nok fest og fraver....og det gælder self. også dine følgesvende....!

Astrid igen...jeg nåede aldrig at skrive tilbage til dig....sorry, og dejligt du kom hjem.

Tut tak for din besked...kunne ikke svare...for jeg stod i lagkage til op over begge ører...

PS/ TUSIND TAK FOR DEN FINE GAVE...DEN BLEV JEG ALTSÅ SINDSYG GLAD FOR...OG DEN KAN VIRKELIG BRUGES...TIL DEM DER IKKE VED HVAD DET VAR...SÅ KAN JEG FORTÆLLE JER, AT DET VAR EN OMGANG PRØVE MAKEUP TIL MIT BRYLLUP...+ EN FULD MAKEUP TIL SELVE DAGEN...AJ HVOR FIK JEG LYST TIL AT TØSE-TUDE DA JEG FIK DEN...DOG BLIVER DET NOK SVÆRE AT GEMME DEN FOR MICHAEL...DA JEG ER VILDT BANGE FOR HAN FINDER PÅ AT BRUGE DEN...LOL.

aj alt i alt en fed dag/aften...og selv kommer der flexi billeder på Ig senere...orker det ikke nu, da jeg faktisk skal til at hente børn...ohhhh.,...taget i betraktning at jeg først sov klokken 6 her til morgen holder jeg mig da egentlig meget godt....lol

stort knus fra sloggi...som bare har givet den max gas med at synge, og er totalt hæs i dag 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Muffinmus

He he.. Det var fandme også bare så hyggeligt.. Og ja, I er sgu smukke:):)
Ærgeligt vi skulle tidligt hjem, men var faktisk også abre møg trær og hoppede i kanen kl 22.00. TRIST men sandt.
Blev ellers lige i hopla da vi skulle lave flex-gruppebillede, det var sgu skægt.
Tror og Kalaha har et mega grinern billede af mig..????

Anmeld

24. februar 2008

Lise

Taaaark for igår, Sloggi... Det var SJOVT!!!!! (ÆGÅS Kalaha?!)

Hold kæft jeg synger ringe - men HØJT! 8(

Glæder mig max til at se gruppebillederne..haha, der blev flexet igennem.

Kan ikke tænke...

Lise - ikke meget værd idag

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

Hvad så Lisepige....fik du scoret landlig fyr i går....harhhhhhh.....du ga den da max gas8D

Lise skriver:

Taaaark for igår, Sloggi... Det var SJOVT!!!!! (ÆGÅS Kalaha?!)

Hold kæft jeg synger ringe - men HØJT! 8(

Glæder mig max til at se gruppebillederne..haha, der blev flexet igennem.

Kan ikke tænke...

Lise - ikke meget værd idag

Anmeld

24. februar 2008

Nadi

[f][/f]SELV TUSIND TAK[f][/f] Det var bare alt for hyggeligt og alt for ærgeligt at vi skulle så tidligt hjem. Og det er helt iorden at Landlig fyr ligner en spejder, for jeg er FDF'er :)) Men ihvertfald så var det super dejligt at se jer alle sammen og få sat ansigter på nogle af jer, jeg er klar til næste gang vi skl mødes. Og som jeg har skrevet i et andet indlæg vil jeg gerne lægge lejlighed eller gildesal (alt alfængig af hvor mange vi er) til! -Nadi (NadiaBJ -det staves altså med I Loggi)

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ja ok...men jeg kom først i seng klokken 6 her til mogen...du ber mig da ikke stave på den her tid af dagen vel :'( harhhhh....den fik godt nok fuld gas ...er du sindsyg....8D [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [f][/f]SELV TUSIND TAK[f][/f] Det var bare alt for hyggeligt og alt for ærgeligt at vi skulle så tidligt hjem. Og det er helt iorden at Landlig fyr ligner en spejder, for jeg er FDF'er :)) Men ihvertfald så var det super dejligt at se jer alle sammen og få sat ansigter på nogle af jer, jeg er klar til næste gang vi skl mødes. Og som jeg har skrevet i et andet indlæg vil jeg gerne lægge lejlighed eller gildesal (alt alfængig af hvor mange vi er) til! -Nadi (NadiaBJ -det staves altså med I Loggi)[/citat]

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

når jo vi lærte også at marie kun er wannabe bartender....ved i hvordan en drink ser ud når den er lavet i en blender, med sprut, sodavand....isterninger....og uden man satte låg på.....

harhhhhh lol....kom og se mit køkken...så kan i sgu selv lure hvordan det ser ud!

Loggidut skriver:

så er de sidste smuttet hjem....og nøøøøj hvor var det sjovt...har vi lært noget i går...ja fandme det har vi.,...vi ved sloggi ikke betaler sin regning til astrid....øv sloggi...dårlig samvittighed...søde astrid...vær sød at guide mig...hvordan får jeg dig nu betalt?

Ny mor er ikke øko-mor...hun er tecno-trance mommy....det totalt knalder ud til maralyn manson(staves?)

min mand kan ikke tåle påskebryg...eller mange damer på en gang...!

og Landlig fyr ligner enten en Brian eller en spejder (sorry Nadja BJ), og desuden ringer han i smug til mig...dog er landlig fyr enten skide fuld, eller udlænding....hmmmm....?

Jeg ved også at BirgitteMarie bare render rundt med en guitar for at se smart ud....hun aner end ikke hvor mange strenge der er på den?

Jeg ved også at Lise og Landlig fyr deles om en Taxa...så landlig fyr er forresten måske fra Nordjylland...?

Marie kan noget med nogle Spasserbevægelser.....+ hun kan have en flaske MME under hendes bryster...hmmmmm

Netto står endnu, selv om hele baby.dk forsøgte på det groveste at indvadere det!

Tynen...hvor var det ærgeligt du ikke nåede tilbage...her var godt nok fest og fraver....og det gælder self. også dine følgesvende....!

Astrid igen...jeg nåede aldrig at skrive tilbage til dig....sorry, og dejligt du kom hjem.

Tut tak for din besked...kunne ikke svare...for jeg stod i lagkage til op over begge ører...

PS/ TUSIND TAK FOR DEN FINE GAVE...DEN BLEV JEG ALTSÅ SINDSYG GLAD FOR...OG DEN KAN VIRKELIG BRUGES...TIL DEM DER IKKE VED HVAD DET VAR...SÅ KAN JEG FORTÆLLE JER, AT DET VAR EN OMGANG PRØVE MAKEUP TIL MIT BRYLLUP...+ EN FULD MAKEUP TIL SELVE DAGEN...AJ HVOR FIK JEG LYST TIL AT TØSE-TUDE DA JEG FIK DEN...DOG BLIVER DET NOK SVÆRE AT GEMME DEN FOR MICHAEL...DA JEG ER VILDT BANGE FOR HAN FINDER PÅ AT BRUGE DEN...LOL.

aj alt i alt en fed dag/aften...og selv kommer der flexi billeder på Ig senere...orker det ikke nu, da jeg faktisk skal til at hente børn...ohhhh.,...taget i betraktning at jeg først sov klokken 6 her til morgen holder jeg mig da egentlig meget godt....lol

stort knus fra sloggi...som bare har givet den max gas med at synge, og er totalt hæs i dag 8D

Anmeld

24. februar 2008

Grynt

Hej tøser og 1000 tak for en herre fed dag/aften...er stadig høj over det :) Det var bare sååå fedt at få sat ansigter på div. navne og endnu mere fedt at få snakket rigtigt med jer tøser. I er nemme at snakke med her på nettet, men endnu mere nemme og underholdende IRL :D

Ja jeg er så vågnet op til en bette pige der var ovenud lykkelig for at se sin mooooar igen. Men trods hun var lykkelig da hun vågnede vendte humøret sig rimligt hurtigt til irritations humør hos hende og hvorfor så liiige det humør? Jow jeg tror dælme hun har fået skoldkopper eller noget, for hun har vel nok 10-12 væskefyldte blæner på kroppen og så har jeg lige skimptet at en fortand i overmunden er på vej også. Så måske meget godt jeg alligevel ikke blev hos Sloggi den halve nat :S

KH Grynt som glææææder sig til at se vores flexi billede :P

Anmeld

24. februar 2008

ivfmarie

ååååååååhhhhhhhh arghhh

hhhhuuuuuu

pis jeg er gaaaaaaaaaaaaaaaammel

og trææææææææææææææææææt

arrrrh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.