så er de sidste smuttet hjem....og nøøøøj hvor var det sjovt...har vi lært noget i går...ja fandme det har vi.,...vi ved sloggi ikke betaler sin regning til astrid....øv sloggi...dårlig samvittighed...søde astrid...vær sød at guide mig...hvordan får jeg dig nu betalt?
Ny mor er ikke øko-mor...hun er tecno-trance mommy....det totalt knalder ud til maralyn manson(staves?)
min mand kan ikke tåle påskebryg...eller mange damer på en gang...!
og Landlig fyr ligner enten en Brian eller en spejder (sorry Nadja BJ), og desuden ringer han i smug til mig...dog er landlig fyr enten skide fuld, eller udlænding....hmmmm....?
Jeg ved også at BirgitteMarie bare render rundt med en guitar for at se smart ud....hun aner end ikke hvor mange strenge der er på den?
Jeg ved også at Lise og Landlig fyr deles om en Taxa...så landlig fyr er forresten måske fra Nordjylland...?
Marie kan noget med nogle Spasserbevægelser.....+ hun kan have en flaske MME under hendes bryster...hmmmmm
Netto står endnu, selv om hele baby.dk forsøgte på det groveste at indvadere det!
Tynen...hvor var det ærgeligt du ikke nåede tilbage...her var godt nok fest og fraver....og det gælder self. også dine følgesvende....!
Astrid igen...jeg nåede aldrig at skrive tilbage til dig....sorry, og dejligt du kom hjem.
Tut tak for din besked...kunne ikke svare...for jeg stod i lagkage til op over begge ører...
PS/ TUSIND TAK FOR DEN FINE GAVE...DEN BLEV JEG ALTSÅ SINDSYG GLAD FOR...OG DEN KAN VIRKELIG BRUGES...TIL DEM DER IKKE VED HVAD DET VAR...SÅ KAN JEG FORTÆLLE JER, AT DET VAR EN OMGANG PRØVE MAKEUP TIL MIT BRYLLUP...+ EN FULD MAKEUP TIL SELVE DAGEN...AJ HVOR FIK JEG LYST TIL AT TØSE-TUDE DA JEG FIK DEN...DOG BLIVER DET NOK SVÆRE AT GEMME DEN FOR MICHAEL...DA JEG ER VILDT BANGE FOR HAN FINDER PÅ AT BRUGE DEN...LOL.
aj alt i alt en fed dag/aften...og selv kommer der flexi billeder på Ig senere...orker det ikke nu, da jeg faktisk skal til at hente børn...ohhhh.,...taget i betraktning at jeg først sov klokken 6 her til morgen holder jeg mig da egentlig meget godt....lol
stort knus fra sloggi...som bare har givet den max gas med at synge, og er totalt hæs i dag 8D
Anmeld