33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Mother-love

puha nu må det godt snart være tid, for hold da op maven er kæmpe og synes fandme jeg har ondt alle steder hehe..

lige et lille piv fra mig.

Og en banden over de skide strækmærker

dog heldigvis ikke nogen foran på maven endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mother-love

michelledam skriver:

puha nu må det godt snart være tid, for hold da op maven er kæmpe og synes fandme jeg har ondt alle steder hehe..

lige et lille piv fra mig.

Og en banden over de skide strækmærker

dog heldigvis ikke nogen foran på maven endnu

23 visninger men ingen kommentar snøft snøft

Anmeld

22. april 2011

skøjte-prinsessen

ja du er godt stor må jeg sige, så stor var jeg slet ikke... men ja jeg er lige op over har termin på søndag og jeg er utålmodig... 

men ja lad os håbe du ikke får nogen strækmærker foran på maven og så håber jeg tiden går lidt hurtigere for dig... 

herfra 

Anne

Anmeld

22. april 2011

Jemion

Jeg synes det er en smuk mave,

Anmeld

22. april 2011

Shoppingmor

Jeg er selv 34+4 så kender hvordan du har det - dog kan jeg sagtens vente et par uger endnu, da vi har en del ting vi godt vil have styr på inden lillebror melder sin ankomst

Knus til dig fra mig

Anmeld

23. april 2011

Mother-love

Shoppingmor skriver:

Jeg er selv 34+4 så kender hvordan du har det - dog kan jeg sagtens vente et par uger endnu, da vi har en del ting vi godt vil have styr på inden lillebror melder sin ankomst

Knus til dig fra mig

hehe åhhh jeg kan næsten ikke vente længere, men nu har i jo også prøvet det før så tror jeg også man ikke har helt noget imod at vente til terminen.

Anmeld

23. april 2011

Mother-love

Jemion skriver:

Jeg synes det er en smuk mave,

mange tak

Anmeld

23. april 2011

Mother-love

Rogue skriver:

ja du er godt stor må jeg sige, så stor var jeg slet ikke... men ja jeg er lige op over har termin på søndag og jeg er utålmodig... 

men ja lad os håbe du ikke får nogen strækmærker foran på maven og så håber jeg tiden går lidt hurtigere for dig... 

herfra 

Anne

hold da op jamen så får du da lige noget ve-støv herfra og ja tiden må gerne gå meget meget hurtig her fra nu af..

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

Jeg synes du har en smuk mave! Og de strækmærker på siden skal nok blive mindre synlige med tiden Jeg har nogen magen til som dog var pga jeg tog meget på på kort tid, og i dag er de helt lyse og stort set ikke synlige

Anmeld

23. april 2011

Mother-love

Secrets skriver:

Jeg synes du har en smuk mave! Og de strækmærker på siden skal nok blive mindre synlige med tiden Jeg har nogen magen til som dog var pga jeg tog meget på på kort tid, og i dag er de helt lyse og stort set ikke synlige

åhhh ja glæder mig til de bliver mindre tydelige.. men det væreste er mine lår og min røv de er spæk fyldt med strækmærker Men ved så også hvor meget de "forsvinder" med tiden da jeg fik en masse samme sted da jeg kom i pubeteten. og dem kan man faktisk næsten ikke se da de er hvide.. at jeg har har fået mange mørke nu det er der jo ikke så meget at gøre ved.. tænker hele tiden på hvad jeg får ud af det.. så det hjælper meget på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.