early morning legeplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Rosa

Milka skriver:

hehe hvem af dem? 

det var mega hyggeligt, vi var tidligt afsted og der var ingen andre på legepladsen. nok en god ting, da jeg i går lagde mærke til at pigerne er rigtig slemme til at dominere de forskellige ting, særligt rutsjebanen. de begynder at råbe NEEEEJ når andre børn nærmer sig 

Hahaha, jeg evd sgu ikke lige hvorfor jeg så det som at det kun var den ene med solbriller?!  Begge to selvfølgelig!!!  Og det er en kvalitet at kunne sætte sig på det man vil have - så kommer man langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Milka

Rosa skriver:

Hahaha, jeg evd sgu ikke lige hvorfor jeg så det som at det kun var den ene med solbriller?!  Begge to selvfølgelig!!!  Og det er en kvalitet at kunne sætte sig på det man vil have - så kommer man langt 

jojo men det er da lidt synd for barnet på halvandet der liiiige har fundet modet til sin allerførste rutsjetur. så kommer der sådan et par tvillinger med solbriller på og piller dem mentalt ned igen 

Anmeld

22. april 2011

Rosa

Milka skriver:

jojo men det er da lidt synd for barnet på halvandet der liiiige har fundet modet til sin allerførste rutsjetur. så kommer der sådan et par tvillinger med solbriller på og piller dem mentalt ned igen 

Det er sundt at blive hærdet  Så må de andre børn jo tuff'n up og købe deres egne solbriller til en anden gang! 

Anmeld

22. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

du er så sød tak

hvad er der med lillebarnet? er det ørerne stadig?

Nok lidt,men mest er det vist bare forkølelse.

Anmeld

22. april 2011

anna-jonas

Seje og helt vidunderlige Bøtte-chicks...............

Anmeld

23. april 2011

TbCp

Arhh hvor er de gode! Og tøserne er da total chick med de solbriller!

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

tak  kommer der ikke nogen påske/sol/lege/fjollebilleder fra jer snart?

Det kan jeg bestemt ikke udelukke 

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

Hahaha 

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

Åååh to TOPLÆKRE tøser med solbriller på!!! Så bliver det ikke bedre!!!

Anmeld

24. april 2011

sarahb

De er jo bare så skønne... Og det ser såååå hyggeligt ud når bøtterne er på legepladsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.