kønscanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. april 2011

mamiolvi

Hej i onsdag var vi til betalt kønscanning i Silkeborg, ved scanningsjordemoderne.. Hun var så super sød og virkede utrolig prof..
Vi betalte 700 kr for det, vi fik en dvd med alt der blev vist og sagt, samt en cd rom med en hulens masse billeder på, udover det printede hun nok ca 20 billeder ud..
Min store søn på 11 år sad hjemme og så det hele live på sin pc.. Det var så stort ..
JEg har tre drenge en på 11 og to på 10 år... så må indrømme at ønsket om en lille pige var mega stort, både for mig og manden.. Og Det bliver en lille simone vi skal have.. Er super lykkelig og alt så fint ud på scanningen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

akskovmose

mamiolvi skriver:

Hej i onsdag var vi til betalt kønscanning i Silkeborg, ved scanningsjordemoderne.. Hun var så super sød og virkede utrolig prof..
Vi betalte 700 kr for det, vi fik en dvd med alt der blev vist og sagt, samt en cd rom med en hulens masse billeder på, udover det printede hun nok ca 20 billeder ud..
Min store søn på 11 år sad hjemme og så det hele live på sin pc.. Det var så stort ..
JEg har tre drenge en på 11 og to på 10 år... så må indrømme at ønsket om en lille pige var mega stort, både for mig og manden.. Og Det bliver en lille simone vi skal have.. Er super lykkelig og alt så fint ud på scanningen....

Hvor dejligt for jer, at der kommer en lille prinsesse.. Selvfølgelig er begge velkomne, men det er da også dejligt at have begge køn.. :-)

Stort tillykke med den kommende prinsesse.. 

Anmeld

24. april 2011

Aagaard

Tilykke! Det lyder bare helt fantastisk! Tænk at man allerede kan se kønnet nu! Det er jo helt vidunderligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.