dag 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

OKtober projekt

Hej tøser.
Min mens er ikke dukket op som forventet i dag. Har ikke mærket symptomer udover mens lignende smerter i løbet af cyklusen. Men så i går eftermiddags lærte jeg hvad det vil sige at have ømme bryster - av av!

Nogen der kender til symptomerne - har prøvet det inden de selv testede positive?

Tester i morgen tidlig - håber der kommer to fine streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Stumpen

Da jeg var gravid med Mathilde havde jeg mensesmerter.. Jeg havde ikke taget en test, da jeg jo havde mensesmerter, men så var der en som sagde at jeg godt kunne være gravid og så tog jeg en test og bingo... Mathilde kom til verden aug. 06
Anja -pøj pøj med det

Anmeld

28. oktober 2008

twinboys

Uhhh ja ømme bryster...

for at der er 2 streger...

Majbritt

Anmeld

2. november 2008

Amelia<3

Hej.

Jeg havde meget mens smerter, troede altid at min mens kom, jeg har også meget ømme bryster. Efter 3 dage efter forventet mens tog jeg en test og den viste 2 streger. Jeg er i uge 9 nu

Anmeld

2. november 2008

Nemesis

puha så er vi i sammen båd

Jeg er også på dag 28 og har haft HELT vildt med ligament smerter..så vildt at jeg dårligt har kunne vende mig i sengen. Har ømme og noget større bryster (så meget at selv kæresten bemærkede det)

Men jeg selvom jeg håber..og måske også fornemmer at den nok er god nok denne gang..så venter jeg liiige nogle dage med at teste.

Dels har jeg oplevet at min cyklus driller, dels rejser manden i morgen, og jeg vil gerne fortælle det face to face (sidst var i tlf så denne gang vil jeg gerne se hans udtryk)
Samtidig er det trods alt kun 2 måned vi forsøger..og jeg har lidt svært ved at tro på heldet.

Men tirsdag eller onsdag tester jeg...hvis der ikke er sket noget inden da.

Så jeg for os begge.

Sisse som også drikker og tisser meget mere end normalt

Anmeld

2. november 2008

twinboys

ladydan1 skriver:

puha så er vi i sammen båd

Jeg er også på dag 28 og har haft HELT vildt med ligament smerter..så vildt at jeg dårligt har kunne vende mig i sengen. Har ømme og noget større bryster (så meget at selv kæresten bemærkede det)

Men jeg selvom jeg håber..og måske også fornemmer at den nok er god nok denne gang..så venter jeg liiige nogle dage med at teste.

Dels har jeg oplevet at min cyklus driller, dels rejser manden i morgen, og jeg vil gerne fortælle det face to face (sidst var i tlf så denne gang vil jeg gerne se hans udtryk)
Samtidig er det trods alt kun 2 måned vi forsøger..og jeg har lidt svært ved at tro på heldet.

Men tirsdag eller onsdag tester jeg...hvis der ikke er sket noget inden da.

Så jeg for os begge.

Sisse som også drikker og tisser meget mere end normalt

ja det gør jeg også for dig... PØJ PØJ

Majbritt

Anmeld

3. november 2008

Nemesis

Hej Oktober projekt

Fik du testet her til morgen??

:-) Sisse

Anmeld

3. november 2008

LineD

Oktober projekt:

Ja kom så online så vi kan høre hvad testen sagde 60.png

Er jo spændt, hepper på jer!

Anmeld

3. november 2008

Kvindemin

OKtober projekt skriver:

Hej tøser.
Min mens er ikke dukket op som forventet i dag. Har ikke mærket symptomer udover mens lignende smerter i løbet af cyklusen. Men så i går eftermiddags lærte jeg hvad det vil sige at have ømme bryster - av av!

Nogen der kender til symptomerne - har prøvet det inden de selv testede positive?

Tester i morgen tidlig - håber der kommer to fine streger

ØMME bryster, ja tak. Liige inden jeg tjekkede positivt 60.png

Anmeld

3. november 2008

OKtober projekt

Så kunne jeg endelig tage mig sammen til at komme online
Jeg har testet - negativ. Og med god grund. 7 dage over tid og tante rød dukkede op her til formiddag

Men jeg hopper på manden og arbejder hårdt for at få en agust baby - det vile jo være fantastisk.

KH. Pipe som ikke sys det er okay at gå 7 dage over tid uden det betyder en bebse i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.