.... den gudesmukke ring Nick faldt på knæ med
7 små diamanter og 16kt guld - tror vidst nok jeg føler mig som en prinsesse
Har aldrig i mit liv gået med ring og troede aldrig jeg ville vænne mig til det, men nu et par dage efter er det egentlig ikke så slemt
Historien:
Vi holdte som sagt dåb for vores datter i Søndags, 17 april, og det var en super lækker dag, med høj solskin og højt humør.. Kirken gik rigtig godt og tøsen sov hele vejen igennem 
Vi kom herhjem til mad og drikke, fik åbnet gaver og putter trunten. Efter kaffen gik jeg med min far ud i haven og rundt om huset og snakkede lidt, alt i mens Nick fik min sted far til at få ALLE gæsterne ud på terrassen.. Så blank som jeg var troede jeg alle bare ville hjem på én gang, og sikke nemt det ville være
Nick startede med at sige tak for gaverne og tak for alle kom osv osv osv.. Lige pludselig ændre han talen og begyndte at takke for al den hjælp vi har fået det sidste års tid, og hvor taknemlig vi var for at alle havde taget godt imod ham og takkede sin mor for at hjælpe os med divs selvom hun bor i England..
Så siger han pludselig, så er der kun en ting tibage at gøre - og bum, så sad han på knæ med den flotteste ring og spurgte foran hele familien 

Gal jeg blev flov, overvældet, tårene piskede frem og vidste ikke om jeg skulle grine eller grade.. Og ud kom svaret "YOU BITCH"... Upsedase
Fik dog svaret ja efter
I al hemmelighed havde han mailet med sin mor og fået hende til at købe en ring og tage den med herover. En aften meget sent havde hun sendt en sms om hun havde sendt et billede som Nick skulle kigge på.. Jeg blev jo meget nys. og ville se det, men på en eller anden mystiskvis kunne hun ikke sende billede
I wonder why
v Så da hun kom fik hun fint sagt "Det var bare et billede af Emma".. Nååårh, jamen ingen ko på isen så xD Men ak, det var et billede af ringen, men jeg måtte jo intet vide 
Lørdag middag havde vi været forbi min mor og sedfar og skulle hente borde og stole til om søndagen, og der havde Nick så fint fået sniget sig ud og taget fat i min stedfar og spurgte om han måtte gifte sig med mig 
Hihihi, føler mig virkelig heldig 
Havde for sjov sagt at Nick var nødt til at spørger min stedfar om lov, hvis han ville giftes med mig xD
Så nu skal vi giftes! Det er jo latterlig vildt altså! Kan slet ikke få armene ned og er allerede igang med at planlægge og kigge på kjoler osv - og har allerede bestem jeg skal have en custom made dress, hvilket svigermor vil betale for