Ville da lige vise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Worldwide

.... den gudesmukke ring Nick faldt på knæ med  7 små diamanter og 16kt guld - tror vidst nok jeg føler mig som en prinsesse  Har aldrig i mit liv gået med ring og troede aldrig jeg ville vænne mig til det, men nu et par dage efter er det egentlig ikke så slemt

Historien:

Vi holdte som sagt dåb for vores datter i Søndags, 17 april, og det var en super lækker dag, med høj solskin og højt humør.. Kirken gik rigtig godt og tøsen sov hele vejen igennem

Vi kom herhjem til mad og drikke, fik åbnet gaver og putter trunten. Efter kaffen gik jeg med min far ud i haven og rundt om huset og snakkede lidt, alt i mens Nick fik min sted far til at få ALLE gæsterne ud på terrassen.. Så blank som jeg var troede jeg alle bare ville hjem på én gang, og sikke nemt det ville være Nick startede med at sige tak for gaverne og tak for alle kom osv osv osv.. Lige pludselig ændre han talen og begyndte at takke for al den hjælp vi har fået det sidste års tid, og hvor taknemlig vi var for at alle havde taget godt imod ham og takkede sin mor for at hjælpe os med divs selvom hun bor i England..

Så siger han pludselig, så er der kun en ting tibage at gøre - og bum, så sad han på knæ med den flotteste ring og spurgte foran hele familien  Gal jeg blev flov, overvældet, tårene piskede frem og vidste ikke om jeg skulle grine eller grade.. Og ud kom svaret "YOU BITCH"... Upsedase Fik dog svaret ja efter

I al hemmelighed havde han mailet med sin mor og fået hende til at købe en ring og tage den med herover. En aften meget sent havde hun sendt en sms om hun havde sendt et billede som Nick skulle kigge på.. Jeg blev jo meget nys. og ville se det, men på en eller anden mystiskvis kunne hun ikke sende billede  I wonder why v Så da hun kom fik hun fint sagt "Det var bare et billede af Emma".. Nååårh, jamen ingen ko på isen så xD Men ak, det var et billede af ringen, men jeg måtte jo intet vide

Lørdag middag havde vi været forbi min mor og sedfar og skulle hente borde og stole til om søndagen, og der havde Nick så fint fået sniget sig ud og taget fat i min stedfar og spurgte om han måtte gifte sig med mig

Hihihi, føler mig virkelig heldig  Havde for sjov sagt at Nick var nødt til at spørger min stedfar om lov, hvis han ville giftes med mig xD

Så nu skal vi giftes! Det er jo latterlig vildt altså! Kan slet ikke få armene ned og er allerede igang med at planlægge og kigge på kjoler osv - og har allerede bestem jeg skal have en custom made dress, hvilket svigermor vil betale for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

B&J

Sikke en ´smuk ring kan godt forstå du er super glad glæder mig til det er min tur, men det kommer nok vil ikke selv giftes inu...

stort tillykke igen

Anmeld

21. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Total prinsesse agtig..
Og mange gange tillykke..  Hvor er han dog fantastisk, bare sådan foran alle sammen.. Hvor romantisk..

Anmeld

21. april 2011

Worldwide

B&J skriver:

Sikke en ´smuk ring kan godt forstå du er super glad glæder mig til det er min tur, men det kommer nok vil ikke selv giftes inu...

stort tillykke igen

Tusind tak Vi havde længe snakket om det at blive gift, men følte lidt jeg gerne ville nyde Lorelai en smule mere Men nu føler jeg mig 100% klar til at indgå ægteskab

Håber det bliver din tur en skønne dag!

Anmeld

21. april 2011

Worldwide

MaleneS2011baby<3 skriver:

Total prinsesse agtig..
Og mange gange tillykke..  Hvor er han dog fantastisk, bare sådan foran alle sammen.. Hvor romantisk..

Han tog fuldstændig røven på mig.. Havde ingen ide om noget overhovedet Sikke naiv man kan være

Det var så sødt og kunne slet ikke tænke mig det skulle have været gjort på en anden måde og tusind tak!

Anmeld

21. april 2011

B&J

Mileva skriver:

Tusind tak Vi havde længe snakket om det at blive gift, men følte lidt jeg gerne ville nyde Lorelai en smule mere Men nu føler jeg mig 100% klar til at indgå ægteskab

Håber det bliver din tur en skønne dag!

Kan jeg godt forstå, men vi har nok brug for fast arbejde først det er super svært af finde og især når man ikke har bil men vi leder som gale og drømmen om af blive gik skal nok komme

Anmeld

21. april 2011

Worldwide

B&J skriver:

Kan jeg godt forstå, men vi har nok brug for fast arbejde først det er super svært af finde og især når man ikke har bil men vi leder som gale og drømmen om af blive gik skal nok komme

Årh ja, den der dumme jungel med arbejde Glæder mig slet slet ikke til jeg skal igen med at søge igen :/ Selvom jeg glæder mig til at komme igang, så gider man bare ikke alle de afslag osv.. Meen jeg har helt ind til november før jeg skal begynde at tænke på det

Men hvis nu drømmejobbet skulle dukke op inden, så er jeg helt klar på at springe ud i det Så må lillepigen og farmand klare skansen herhjemme

Anmeld

21. april 2011

Lou87

Ejj STORT tillykke!
Herlig historie

Anmeld

21. april 2011

Worldwide

Lou87 skriver:

Ejj STORT tillykke!
Herlig historie

Tusind tak! Det bliver en sød og sjov historie at fortælle tullen når hun bliver ældre

Anmeld

21. april 2011

Lou87

Mileva skriver:

Tusind tak! Det bliver en sød og sjov historie at fortælle tullen når hun bliver ældre

Ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.