Jeg tudede som et vandfald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Jamen hvor kender du hende fra?? Er en smule forvirret

Det gør jeg heller ikke, men vi er venner på FB og derfor kan jeg se hvem dine venner er, og hvem der kommenterer dine indlæg.

Jeg snusede lidt rundt, og Line lød som en du kendte godt, og som derfor kunne få opsnuset hvilken størrelse dine piger er, så jeg skrev hende et brev hvor jeg fortalte hende at jeg kendte dig herigennem og at jeg gerne ville gøre dig glad og om hun derfor ikke kunne opsnuse hvilken størrelse dine piger brugte... Det var hun så sød at gøre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

KWL

Skouboe skriver:

Det gør jeg heller ikke, men vi er venner på FB og derfor kan jeg se hvem dine venner er, og hvem der kommenterer dine indlæg.

Jeg snusede lidt rundt, og Line lød som en du kendte godt, og som derfor kunne få opsnuset hvilken størrelse dine piger er, så jeg skrev hende et brev hvor jeg fortalte hende at jeg kendte dig herigennem og at jeg gerne ville gøre dig glad og om hun derfor ikke kunne opsnuse hvilken størrelse dine piger brugte... Det var hun så sød at gøre for mig

Du er da bare for dejlig.

Tænk hvad du har gjort for at gøre mig glad. Det varmer rigtig meget. Tusind tak.

Pigerne var ellevilde og ville straks have dem på

Anmeld

21. april 2011

TbCp

Århhh hvor fantastisk!!!

Glæder mig til at se billeder!!!

Anmeld

21. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Du er da bare for dejlig.

Tænk hvad du har gjort for at gøre mig glad. Det varmer rigtig meget. Tusind tak.

Pigerne var ellevilde og ville straks have dem på

Velbekomme

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se billeder

Du kan justere længden på stropperne ved knuden foran, så de kan forhåbentligt bruge dem rigtigt længe.

Anmeld

21. april 2011

KWL

Skouboe skriver:

Velbekomme

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se billeder

Du kan justere længden på stropperne ved knuden foran, så de kan forhåbentligt bruge dem rigtigt længe.

Ja, det er ski' smart. Stoffet er bare skønt.

Anmeld

21. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Ja ikke? Det er fra et designhus, der hedder MODA.

Hvis Tilde nogensinde vil være dørmand, skal hun bare tage sin kjole på - den er stik og kugle sikker... jeg tror jeg knækkede 4 nåle på den... totalt åndssvagt, men først knækkede jeg 2 på symaskinen, så 1 på overlockeren og derefter endnu en på symaskinen.

Og det er bare printet bomuld!

Men lækkert det er det

Anmeld

21. april 2011

KWL

KWL skriver:

HIHI - sikke et arbejde.

Ja, det er helt fantastisk

Anmeld

22. april 2011

sarahb

Sidder her med tåre i øjnene, for er det fantastisk.. Er så gad for den NS spirit!!!

Så sejt Pernille! Og velfortjent søde.

Anmeld

23. april 2011

olivia1009

Heeej herinde

Jeg har tilladet mig at hoppe om bord igen i NS-klubben. Håber jeg stadig er gyldig medlem selv om jeg ikke var med på NS til den bitre ende om man så må sige.

Kære Kristine... hvor må det bare være en ubeskrivelig følelse at være  rørt af en engel. Du må være noget ganske særligt! Det ved jeg jo så også at du er

Pernille..-hvor er det bare den smukkeste tanke du har sendt Kristine!!!! Håber de mennesker omkring dig ved hvor smukt et hjerte du har

Kristine..-glæder mig vildt til i morgen!

Kæmpe knus fra Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.