Vende sig fra mave til ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2011

ChipChap

Min søn har siden han var 2.måneder vendt sig fra mave til ryg , er det for tidligt at han gør det ?
Jeg er selvfølgelig ved siden af når dette sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Nadia&Daniel

Det gjorde Laura også - især når SP'eren var hos os. Hun roste altid Laura for det, og sagde samtidige: "det er du da alt for lille til, du behøver ikke at have så travlt"

Tilgengæld gider hun ikke rigtigt for tiden.. Men sådan er det i perioder hos Laura

Anmeld

21. april 2011

Clisolka

ChipChap skriver:

Min søn har siden han var 2.måneder vendt sig fra mave til ryg , er det for tidligt at han gør det ?
Jeg er selvfølgelig ved siden af når dette sker

Isabella gjorde det da hun var 7 uger gammel, så tror det er meget normalt  Lige pt. har vi en "stille" periode, hvor hun ikke vil vende sig fra maven. 

Anmeld

21. april 2011

ChipChap

Nadia&Daniel skriver:

Det gjorde Laura også - især når SP'eren var hos os. Hun roste altid Laura for det, og sagde samtidige: "det er du da alt for lille til, du behøver ikke at have så travlt"

Tilgengæld gider hun ikke rigtigt for tiden.. Men sådan er det i perioder hos Laura

hehe : ) min lille prut gider ikke når vi prøver at filme det ...

Anmeld

21. april 2011

ChipChap

BB78 skriver:

Isabella gjorde det da hun var 7 uger gammel, så tror det er meget normalt  Lige pt. har vi en "stille" periode, hvor hun ikke vil vende sig fra maven. 

hold da op det var tidligt , vores søn holdt allerede hovedt fra han første gang kom over på mit bryst .

Anmeld

21. april 2011

ChipChap

læste lige på sundhedsvejenhjemmeside at det er fra 5måneder af så tidligt er han da på den ...

Anmeld

21. april 2011

Clisolka

ChipChap skriver:

hehe : ) min lille prut gider ikke når vi prøver at filme det ...

Hihi det er typisk... Jeg prøvede også at filme Isabella, jeg ved ikke hvor mange gange - men det lykkedes nytårsaften, da min kæreste selvfølgelig var på arbejde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.