Storms fødsels <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Happiness

Babyklar skriver:

tusinde tak har lige vedhæftet et lille billede af ham  vi glæder os også til at komme hjem og få en hverdag

Nuurhrhhhh hvor er han bare dejlig! Og elsker navnet! Han tog jer lidt med storm og kom tidligere end forventet!  Han skal nok blive stor og stærk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Saram

Babyklar skriver:

der er et lille billede af ham nu

Neej hvor er han bare fin. Endnu engang stort tillykke med jeres lille vidunder.

Anmeld

21. april 2011

Moar2011

Happiness skriver:

Nuurhrhhhh hvor er han bare dejlig! Og elsker navnet! Han tog jer lidt med storm og kom tidligere end forventet!  Han skal nok blive stor og stærk!

Taak han er så dejlig .. sygeplejskerne siger også at han er så god og stærk

Anmeld

21. april 2011

Najsen86

Babyklar skriver:

der er et lille billede nu

Nøj hor er han bare fin

Anmeld

21. april 2011

Holbæktrunten

Hvor er han dog fin - stort tillykke med ham!

Og dejligt at I nu kan nyde HELE sommeren med jeres lille basse

Anmeld

21. april 2011

Majbriteriksen

Babyklar skriver:

Sjovt . - men synes du ikke også stadig det var en helt fantastisk oplevelse alligevel , selvom det var lidt voldsomt -

Jeg var meget pasiv i de første mange timer, havde slet ikke forstået at vi havde fået barn. Havde jo fået afvide at størstedelen af 1 gangsfødende gik over tid. Så jeg regnede med jeg skulle gå 8 uger mere end jeg gjorde. Jeg var så dum at selvom vandet gik, så blev jeg bare hjemme. Det var først da min mor kom ud til os helt tilfældigt og jeg vandede et nyt par bukser hver gang jeg havde veer, at hun sagde:jamen du er da i fødsel, at jeg tænkte nå, mon jeg skal ringe til fødegangen. Alligevel sendte jeg manden til frisør og jeg fik gået med hunden og lavet aftenmad. (frisøren havde spurgt min kæreste om hvordan det gik med min graviditet og om hvornår jeg skulle føde, hans svar var bare:jamen vandet gik for 3 timer siden Aldrig er han blevet klippet så hurtigt)

Men da jeg først fattede at vi var blevet forældre så hylede jeg og hylede og hylede og hylede. Dette skete i en elevator på vej op for at give mad til bettefisen. Det er så stort at blive forældre

Anmeld

22. april 2011

lhn89

Hvor er han kær og fin  

Dejligt at se billede af ham! 

Anmeld

22. april 2011

Mother-love

Babyklar skriver:

En hurtig fortælling om fødselsen af storm

Fredag Den 15/4 kl 12.50 begynder der at sive så småt ud med væske.. kl 14 ca ringer jeg til fødegangen og de ville gerne lige tjekke mig.. jeg kommer på fødegangen og får afvide jeg er ca 2cm åben, og at det var forstervandet der er begyndt at sive .. så jeg sku føde inden for 18timer, og da jeg kun er 33+2 fik jeg hurtigt de 2 sprøjter som skulle modne storms lunger. og så kom jeg ind på en fødestue og der skulle jeg så være hele forløbet..  og fik nogen rigtig søde Jm'er

Manden er heldigvis på vej hjem fra øvelse med jobbet, og han er en del chokket, overrasket og spændt på det hele , hvilket jeg os var, da jeg slet ikke havde regnet med at det var fostervandet der var gået, så fik hurtigt indstillet min hjerne på at nu var det nu  - vi kommer ind på en fødestue hvor vi skal være til jeg har født .. jeg får lagt en kuver på mavsen så man kan holde øje med storms hjerte og det.. men han var så dygtig derinde  ..

vi får tilbudt en dame fra børne afdelningen om at komme og fortælle lidt om hvad vi skal regne med der skal ske med storm i det han er født for tidligt.. det var rigtig dejligt, for så blev vi lidt forberedt på hvad der ventet os .. og vi kunne tag det lidt mere roligt ..

der går lidt tid hvor jeg har veer med ikke voldsom mange , så tiden går lidt med at få dem til at tag til .. Jeg får noget vee drop om aften for at sætte lidt gang i dem, ved midnats tid begynder veerne at tag til .. men der kommer en slags hinde, som gør at stom ikke kan få hovedet ordnetlig ned i bækkenet, men tilsidst smutter hovedet forbi den, og så går det ellers hurtigt, for storm får taget en blodprøve og der fortæller at storm skal ud nu, ekstra hjælp kommer til syne inde på fødestuen, som skal hjælpe storm til verden så i næste presse ve får han sugekop på hovedet .. 1 2 3 er han ude, han siger intet , nøøje hvor blev vi bange for at han var død, fordi han var blå og ikk sagde noget, men efter meget kort tid, høre vi et varl fra ham   han bliver langt i kuvøse hurtigt og ned på børne afdelningen, hvor kæresten går med ned..

jeg ligger så og skal føde moderkagen, men den ville ikke ud, den sidder stadig fast, så efter en 1time SKAL den ud, så jeg bliver kørt ned på bordet hvor de laver et indgreb og uden er den .. får et par sting i skeden efter sugekoppen .. men ellers alt i finteste orden og manden kommer op og fortæller at vi har fået en skøn søn på 2208g 49cm lang og født 02.51

Da jeg kommer op nede fra indgrebet af , kommer jeg op og ser storm som ligger i kuvøsen nøøj hvor var jeg rørt over at se den lille mand  der smeltede mit hjerte med det samme og var bare så stolt over at jeg kom igennem det her

Storm udhvilker sig så hurtigt , idag er han kommet med os over på hotellet - så nu er han kun over på børne afdelningen når han skal spise og om natten.. han får stadig sonde og bryst til måltiderne, hans sutte evne er ikke helt god endnu.. men han er den stærkeste dreng

vi er så lykkelige og forelsket

Glæd jer piger, en fødsels er helt fantastisk  - i må endelig spørge hvis i ville vide mere

Hilsen den lykkelige familie på 3

uha sikke en rørende historie.. hihi hihi sidder helt med tårer i øjne..  skide hormoner altså.. endnu en gang tillykke med den bette fis. dejligt at høre i alle har det godt... da han nu har valgt at komme det tidligere

Anmeld

22. april 2011

mortil4dejligepiger

Tillykke med ham!

Anmeld

23. april 2011

Moar2011

Majbriteriksen skriver:

Jeg var meget pasiv i de første mange timer, havde slet ikke forstået at vi havde fået barn. Havde jo fået afvide at størstedelen af 1 gangsfødende gik over tid. Så jeg regnede med jeg skulle gå 8 uger mere end jeg gjorde. Jeg var så dum at selvom vandet gik, så blev jeg bare hjemme. Det var først da min mor kom ud til os helt tilfældigt og jeg vandede et nyt par bukser hver gang jeg havde veer, at hun sagde:jamen du er da i fødsel, at jeg tænkte nå, mon jeg skal ringe til fødegangen. Alligevel sendte jeg manden til frisør og jeg fik gået med hunden og lavet aftenmad. (frisøren havde spurgt min kæreste om hvordan det gik med min graviditet og om hvornår jeg skulle føde, hans svar var bare:jamen vandet gik for 3 timer siden Aldrig er han blevet klippet så hurtigt)

Men da jeg først fattede at vi var blevet forældre så hylede jeg og hylede og hylede og hylede. Dette skete i en elevator på vej op for at give mad til bettefisen. Det er så stort at blive forældre

haha hvor fantastisk det med frisøren .. hihi .. det er rigtig stort at blive forældre, det synes jeg os .. men hold op man føler man går i en oste klokke når man er på børne afdelningen .. vi glæder os så meget til at komme hjem. men der går noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.