Babyklar skriver:
En hurtig fortælling om fødselsen af storm 

Fredag Den 15/4 kl 12.50 begynder der at sive så småt ud med væske.. kl 14 ca ringer jeg til fødegangen og de ville gerne lige tjekke mig.. jeg kommer på fødegangen og får afvide jeg er ca 2cm åben, og at det var forstervandet der er begyndt at sive .. så jeg sku føde inden for 18timer, og da jeg kun er 33+2 fik jeg hurtigt de 2 sprøjter som skulle modne storms lunger. og så kom jeg ind på en fødestue og der skulle jeg så være hele forløbet.. 
og fik nogen rigtig søde Jm'er 
Manden er heldigvis på vej hjem fra øvelse med jobbet, og han er en del chokket, overrasket og spændt på det hele , hvilket jeg os var, da jeg slet ikke havde regnet med at det var fostervandet der var gået, så fik hurtigt indstillet min hjerne på at nu var det nu
- vi kommer ind på en fødestue hvor vi skal være til jeg har født .. jeg får lagt en kuver på mavsen så man kan holde øje med storms hjerte og det.. men han var så dygtig derinde
..
vi får tilbudt en dame fra børne afdelningen om at komme og fortælle lidt om hvad vi skal regne med der skal ske med storm i det han er født for tidligt.. det var rigtig dejligt, for så blev vi lidt forberedt på hvad der ventet os
.. og vi kunne tag det lidt mere roligt
..
der går lidt tid hvor jeg har veer med ikke voldsom mange , så tiden går lidt med at få dem til at tag til .. Jeg får noget vee drop om aften for at sætte lidt gang i dem, ved midnats tid begynder veerne at tag til .. men der kommer en slags hinde, som gør at stom ikke kan få hovedet ordnetlig ned i bækkenet, men tilsidst smutter hovedet forbi den, og så går det ellers hurtigt, for storm får taget en blodprøve og der fortæller at storm skal ud nu, ekstra hjælp kommer til syne inde på fødestuen, som skal hjælpe storm til verden
så i næste presse ve får han sugekop på hovedet .. 1 2 3 er han ude, han siger intet , nøøje hvor blev vi bange for at han var død, fordi han var blå og ikk sagde noget, men efter meget kort tid, høre vi et varl fra ham
han bliver langt i kuvøse hurtigt og ned på børne afdelningen, hvor kæresten går med ned..
jeg ligger så og skal føde moderkagen, men den ville ikke ud, den sidder stadig fast, så efter en 1time SKAL den ud, så jeg bliver kørt ned på bordet hvor de laver et indgreb og uden er den .. får et par sting i skeden efter sugekoppen .. men ellers alt i finteste orden og manden kommer op og fortæller at vi har fået en skøn søn på 2208g 49cm lang og født 02.51 

Da jeg kommer op nede fra indgrebet af , kommer jeg op og ser storm som ligger i kuvøsen nøøj hvor var jeg rørt over at se den lille mand
der smeltede mit hjerte med det samme og var bare så stolt over at jeg kom igennem det her 
Storm udhvilker sig så hurtigt , idag er han kommet med os over på hotellet - så nu er han kun over på børne afdelningen når han skal spise og om natten.. han får stadig sonde og bryst til måltiderne, hans sutte evne er ikke helt god endnu.. men han er den stærkeste dreng 
vi er så lykkelige og forelsket 

Glæd jer piger, en fødsels er helt fantastisk 

- i må endelig spørge hvis i ville vide mere 

Hilsen den lykkelige familie på 3 

uha sikke en rørende historie.. hihi hihi sidder helt med tårer i øjne..
skide hormoner altså.. endnu en gang tillykke med den bette fis. dejligt at høre i alle har det godt... da han nu har valgt at komme det tidligere