Mine bonusbørn skal bo hos os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Anonym trådstarter

Hey i skønne piger

Håber lige i kan hjælpe mig lidt!!!

Mine bonusbørn skal til at bo hos os, da moren ikke kan magte det mere, og har besluttet at det er det bedste for børnene.

men men men nu sidder vi her og er nervøse for hun kan jo endre mening når hun vil.

Mit spørgsmål er så hvis børnene får adresse hos os, kan hun så flytte adressen igen når hun vil, eller skal hun bruge min kæreste`s underskrift? (de har fælles forældremyndighed)

Kan vi søge børnebidrag fra hende? (hun er på kh)

Mange Knus S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Talbutikken

I det øjeblik børnes adresse er flyttet kan hun ikke vælge at flytte børne tilbage uden din kærestes underskrift.

Med hensyn til børnebidraget, så skal hun betale børnebidrag til din kæreste i det øjeblik at børne bor hos ham uanset om hun er på KH eller ej.. Hvis ikke hun gør det kan i søge dem via statsforvaltningen og når sage så er afgjort, vil i få dem med tilbagvirkende kraft. De statslige børnepenge vil også tilfalde din kæreste i det øjeblik at børnes adresse er hos din kæreste.

Anmeld

21. april 2011

henh01

Talbutikken skriver:

I det øjeblik børnes adresse er flyttet kan hun ikke vælge at flytte børne tilbage uden din kærestes underskrift.

Med hensyn til børnebidraget, så skal hun betale børnebidrag til din kæreste i det øjeblik at børne bor hos ham uanset om hun er på KH eller ej.. Hvis ikke hun gør det kan i søge dem via statsforvaltningen og når sage så er afgjort, vil i få dem med tilbagvirkende kraft. De statslige børnepenge vil også tilfalde din kæreste i det øjeblik at børnes adresse er hos din kæreste.

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar Det giver lidt ro i sindet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.