kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2011

nellemann24

hvor mange her inde ved hvad de? og hvorfor vil i gerne vide hvad i får..

min mand ville meget gerne vide og jeg helst ikke. men de kunne heller ikke se det, den dag vi har afsted til scanning...

håber i nyder vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

nellemann24

nellemann24 skriver:

min mand ville meget gerne vide og jeg helst ikke. men de kunne heller ikke se det, den dag vi har afsted til scanning...

håber i nyder vejret

undskyld: får pige eller dreng????

Anmeld

21. april 2011

Happiness

Vi ved at vi får en dreng.

Har ikke været i tvivl om vi ville vide det.

Både for at gøre det hele mere virkeligt. Og så også for at kunne forberede sig bedst muligt. Jeg er lidt en freak på det område-...  Alt skal helst være klart og parat til lillemandens ankomst. Og så ville jeg vide hvilken farve jeg skulle gå efter

Og så var vi vel bare SÅ nysgerrige over hvad der gemte sig derinde...

Anmeld

21. april 2011

Ka+Ma=Be

nellemann24 skriver:

håber i nyder vejret

Jeg har ALTID sagt, at jeg ikke ville vide det Men min kæreste vil rigtig gerne vide det, og har snakket om det igen og igen og igen. Han har poienteret, at det er rart at vide, så man har muligheden for at købe ting og sager i farver og ikke altid i hvid.

Og jah.. Jeg kan egentlig ikke rigtig sætte ord på, hvad han ellers har gjort for at overbevise mig. Men overbevist er jeg blevet

Til MD scanning kunne hun dog ikke se kønnet, så jeg skal scannes af min svigerinde som er sonograf her på lørdag. Hvis ikke hun kan se det, så må det være sådan det bliver

Anmeld

24. april 2011

Mira0911

Var til kønsscanning da jeg var 14+4 og det er en pige... 

Vil gerne vide det, i forhold til om jeg skal ud og købe en masse nyt tøj eller kan bruge det fra min første... 

Anmeld

25. april 2011

nellemann24

MoarJ skriver:

Var til kønsscanning da jeg var 14+4 og det er en pige... 

Vil gerne vide det, i forhold til om jeg skal ud og købe en masse nyt tøj eller kan bruge det fra min første... 

tillykke med at det bliver en pige

Anmeld

25. april 2011

RikkeTrudsløv

vi blev enige om vi godt vil vide kønnet og vi fik det afvide for små 6 uger siden og vi skal ha en lille dreng.. det gør det lidt nemmer nu at få købt det hele til han kommer, for jeg syntes det er lidt sjover at kunne købe ting i farver

Anmeld

25. april 2011

quindelist

nellemann24 skriver:

håber i nyder vejret

Vi ved det ikke -og står det til mig får vi det heller ikke at vide

Min mand ville gerne vide det, alene ud fra praktiske hensyn, mens jeg har det sådan at der er så få store overraskelser her i livet, og hvad køn barnet har er altså en af dem  Så jeg kan godt vente til fødslen.

Noget andet er så at jeg jo bliver scannet med 3. ugers mellemrum,  så vi kan da godt komme i den situation at vi lige pludselig til en scanning kan se kønnet og ikke er i tvivl.... -og så er det sådan og så er vi ikke mindre glade af den grund. Men de skal ikke opsøge det for at kunne fortælle os det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.