søger andre der har et sygt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

m.s2002

hej jeg vil gerne i kontakt med andre der har et multihandikappet barn hilsen m.s2002

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

tayler

hej
jeg har 1barn som er født med vand i hoved han er flyttet på spykolog lukke afd p.g.a han er blevet spykosisksyg
har også 1hjertebarn hun er opperation 1
gang
hun skal opperation igen
hilsen
tayler

Anmeld

3. november 2008

m.s2002

tayler skriver:

hej
jeg har 1barn som er født med vand i hoved han er flyttet på spykolog lukke afd p.g.a han er blevet spykosisksyg
gang
hun skal opperation igen
hilsen
tayler

hej ja det er ikke særlig rart men det er rart der kan gøres bare noget for vores børn når de har det svært venlig hilsen ms2002

Anmeld

3. november 2008

Miamaja

tayler skriver:

hej
gang
hun skal opperation igen
hilsen
tayler

det er svaert at have born der er syge og som har det svaert saa knus til jer foraeldre herfrahvor gammel er din son og har han haft det svaert psykisk altid?

Anmeld

3. november 2008

m.s2002

Miamaja skriver:

det er svaert at have born der er syge og som har det svaert saa knus til jer foraeldre herfrahvor gammel er din son og har han haft det svaert psykisk altid?

hej

det er ikke min søn der er syg jeg har en datter der er multihandikappet venlig hilsen ms2002

Anmeld

3. november 2008

Miamaja

m.s2002 skriver:

hej

det er ikke min søn der er syg jeg har en datter der er multihandikappet venlig hilsen ms2002

du skriver ellers mit barn han har psykisk lidelse og er paa lukket afdeling. det er vel ogsaa en slags sygdom

Anmeld

3. november 2008

tayler

hej
dennis er født med væske i hoved ell nomal dna
men da han blev 2 ½ år blev alt ændret og siden da har han været desværet indlagt suk..........han bliver 9år d.:12/2-09
så det er lang tid
hilsen
tayler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.