Aftenkvalme (?!) hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Preghiera

Åh hvor er jeg træt af det her!  HVER aften på dette tidspunkt, får jeg kvalme! Det føles som om jeg er ved at få omgangssyge-agtigt. Jeg får koldsved og sveder og vandet løber i munden og har halsbrand.

Har også haft det som om jeg har haft menstruationssmerter i dag og i går - men der er 2 uger til???

Jeg bruger P-ring, så burde ikke være gravid... men hvad siger i? Lyder det sådan?

Kan jo kun vente og teste når mensen skulle ha' været der om 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Preghiera

Ooooop

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

Er der slet ingen der har en kommentar eller nogle erfaringer? 

Der er en uge til min mens skal komme og jeg har stadig symptomer som "mave-stik", kvalme, humørsvingninger, hedeture osv...

Jeg ved ikke om det er den p-ring jeg lige er begyndt på (anden måned jeg prøver), men overvejer at smide den og så beskytte med kondomer, for holder ikke mere kvalme ud!

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Åh hvor er jeg træt af det her!  HVER aften på dette tidspunkt, får jeg kvalme! Det føles som om jeg er ved at få omgangssyge-agtigt. Jeg får koldsved og sveder og vandet løber i munden og har halsbrand.

Har også haft det som om jeg har haft menstruationssmerter i dag og i går - men der er 2 uger til???

Jeg bruger P-ring, så burde ikke være gravid... men hvad siger i? Lyder det sådan?

Kan jo kun vente og teste når mensen skulle ha' været der om 14 dage

Hmm..det kunne godt lyde som om, du måske skulle være gravid..og du kan jo godt være et hak længere henne selvom du har haft en mens imellem.
Så hvis jeg var dig, ville jeg nok teste i morgen tidligt og hvis den så er negativ, så igen om 14 dage.

Men...du kan også godt have en elelr anden form for allergisk reaktion pga alle de pollen der er.
Nogle allergikere reagerer som du beskriver det OGSÅ med kvalme og halsbrand, såe.....
Ja prøv en test..der er jo næsten ikke andet at gøre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Er der slet ingen der har en kommentar eller nogle erfaringer? 

Der er en uge til min mens skal komme og jeg har stadig symptomer som "mave-stik", kvalme, humørsvingninger, hedeture osv...

Jeg ved ikke om det er den p-ring jeg lige er begyndt på (anden måned jeg prøver), men overvejer at smide den og så beskytte med kondomer, for holder ikke mere kvalme ud!

Nå..hvis det med p-ringen er så nyt, så kunne det godt tyde på at det er den.
Nogle får de reaktioner der.
Prøv at få den fjernet og se hvad der sker.

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

SussieThyssen skriver:

Nå..hvis det med p-ringen er så nyt, så kunne det godt tyde på at det er den.
Nogle får de reaktioner der.
Prøv at få den fjernet og se hvad der sker.

Ville det være forsvarligt at fjerne den midt i en periode, som nu? Heh, sidder lige med min fine lille Nuva-Ring-bog og læser mig frem.

Det værste ved det hele er altså også at jeg føler mig så misfornøjet hele tiden! Sådan... halvdeprimeret konstant!!!

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Ville det være forsvarligt at fjerne den midt i en periode, som nu? Heh, sidder lige med min fine lille Nuva-Ring-bog og læser mig frem.

Det værste ved det hele er altså også at jeg føler mig så misfornøjet hele tiden! Sådan... halvdeprimeret konstant!!!

Selvfølgeligt er det forsvarligt..det er altid forsvarligt at stoppe med noget, der ikke er godt for en.

Hehe..jeps...den der med humøret..kunne altså yderligere godt tyde på det.
For mange år siden prøvede jeg med p-piller.
Jeg kunne ganske enkelt ikke holde mig selv ud.
Jeg er jo normalt altid en glad sjæl, men du godeste, hvor blev jeg dog sur og vanskelig. Og jeg hadede min krop.
Jeg følte jeg svulmede op som en ballon, mine bryster hævede og jeg havde det bare rigtigt øv helt igennem.
Så dem lagde jeg hurtigt på hylden.
Så prøvede jeg minipiller, med det resultat at jeg blødte hele tiden.
Så nogle kvinder er bare ikke egnede for hormonelle indgreb, sådan er det.
Held og lykke med det.

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

SussieThyssen skriver:

Selvfølgeligt er det forsvarligt..det er altid forsvarligt at stoppe med noget, der ikke er godt for en.

Hehe..jeps...den der med humøret..kunne altså yderligere godt tyde på det.
For mange år siden prøvede jeg med p-piller.
Jeg kunne ganske enkelt ikke holde mig selv ud.
Jeg er jo normalt altid en glad sjæl, men du godeste, hvor blev jeg dog sur og vanskelig. Og jeg hadede min krop.
Jeg følte jeg svulmede op som en ballon, mine bryster hævede og jeg havde det bare rigtigt øv helt igennem.
Så dem lagde jeg hurtigt på hylden.
Så prøvede jeg minipiller, med det resultat at jeg blødte hele tiden.
Så nogle kvinder er bare ikke egnede for hormonelle indgreb, sådan er det.
Held og lykke med det.

GUD hvor er det rart at høre... Hér har jeg gået og troet at jeg var en freak fordi jeg ikke engang kunne tåle helt almindelig prævention!Er ked af det konstant og det er bare en ond cirkel for så opdager jeg at jeg bare er rigtig hysterisk overfor min kæreste og så bliver jeg endnu mere uudholdelig at være sammen med osv osv!!

Men... ahem, må jeg høre hvad du så bruger som prævention? For jeg skal tydeligvis heller ikke ha' flere hormoner, så sprænger jeg!

...ÅH tænk hvis jeg er gravid! Ej nu køøører hovedet jo bare

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

GUD hvor er det rart at høre... Hér har jeg gået og troet at jeg var en freak fordi jeg ikke engang kunne tåle helt almindelig prævention!Er ked af det konstant og det er bare en ond cirkel for så opdager jeg at jeg bare er rigtig hysterisk overfor min kæreste og så bliver jeg endnu mere uudholdelig at være sammen med osv osv!!

Men... ahem, må jeg høre hvad du så bruger som prævention? For jeg skal tydeligvis heller ikke ha' flere hormoner, så sprænger jeg!

...ÅH tænk hvis jeg er gravid! Ej nu køøører hovedet jo bare

Helt ærligt..jeg tror ikke du er gravid..jeg tror det er hormonerne fra p-ringen...men test nu alligevel

Jamen jeg har brugt pessar igennem mange år og har været superglad for det.
Man kan sætte det op x antal timer før og tage det ud x antal timer efter, så det er let og smertefrit.

Anmeld

25. april 2011

Preghiera

SussieThyssen skriver:

Helt ærligt..jeg tror ikke du er gravid..jeg tror det er hormonerne fra p-ringen...men test nu alligevel

Jamen jeg har brugt pessar igennem mange år og har været superglad for det.
Man kan sætte det op x antal timer før og tage det ud x antal timer efter, så det er let og smertefrit.

Pessar var også det alternativ jeg havde overvejet! Fedt, hvis det virker så er det sgu da det jeg skal ha'!

Håber ikke jeg er gravid - skal nok teste om en uges tid, men håber ikke den er positiv for jeg har jo drukket øl og røget i weekenderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.