Flyttesalg- masser til de damer (o:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. april 2011

pussepige

Pris inkl for billede 16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

DitteMarie

pussepige skriver:

Pris inkl for billede 16

100 incl. (tror porto er ca. 35 + 12 til kuvert)

Anmeld

26. april 2011

DitteMarie

27. april 2011

DitteMarie

Stadig masser af tøj- flytningen nærmer sig- så er bestemt til at handle med, så kom med nogle bud

Anmeld

27. april 2011

Isabeau

Banditte skriver:

Under oprydningen var der lige lidt der var for godt til at smide ud, men som heller ikke passer mig- det er stort set fejl køb og alt i rigtig fin stand- slidt tøj er røget ud . Det meste er i str. M/L el. 38/40. Sko er str. 40. Det meste er mærketøj- Nümpf, Ecco, Nike, esprit, tiger of sweden m.m.

Byd Byd Byd

Hej! Hvad str. er det her tøj og hvad vil du gerne ha´ for det, hvis det da ikke er solgt (+ forsendelse)?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

ap1310

Hvad skal du have for de 2 edc toppe??

Anmeld

27. april 2011

DitteMarie

Isabeau skriver:

Hej! Hvad str. er det her tøj og hvad vil du gerne ha´ for det, hvis det da ikke er solgt (+ forsendelse)?

Nederdelen er str. 40, brugt få gange, trøjen er str. L også brugt få gange. Tørklædet er  meget stort, kan bruges som sarong- jeg var helt pjattet med det i butikken, men har ikke rigtig kunne finde ud af at bruge det, så det er som nyt. Forslår 300 incl. Hvad siger du til det?

Anmeld

27. april 2011

DitteMarie

Banditte skriver:

Nederdelen er str. 40, brugt få gange, trøjen er str. L også brugt få gange. Tørklædet er  meget stort, kan bruges som sarong- jeg var helt pjattet med det i butikken, men har ikke rigtig kunne finde ud af at bruge det, så det er som nyt. Forslår 300 incl. Hvad siger du til det?

Hov- havde ikke lige set at den sorte kjole var med- den er helt ny, så den vil jeg gerne have 150 for

Anmeld

27. april 2011

DitteMarie

ap1310 skriver:

Hvad skal du have for de 2 edc toppe??

Der er 3 edc toppe- tænker 60-70 kr. stk. de er alle som nye

Anmeld

1. maj 2011

Novasiska

Billede 42, grå kjole med bindebånd, hvad skal du have for den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.