Lidt råd, omkring at sove på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anneiris

Jaa, Jasmina har åbenbart fundet ud af at hun kan lide at sove på maven, så nu vil hun kun sove på maven?? Hun er 6 mdr.. 
- Må hun det?!
Er bange for hvis hun vender hovedet ned mod madressen, for så kan hun jo ikke få luft :/ Åh Gud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Mira0911

Mener det skal være under opsyn, når hun ikke er ældre... Hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

20. april 2011

Kaufie

Kan hun selv vende sig fra mave til ryg?

I så fald mener jeg det er ok - når de begynder at trille kan man jo ikke rigtig holde dem fast i en sovestilling mere..... Med mindre man sidder og våger over dem....

Anmeld

20. april 2011

Anneiris

Kaufie skriver:

Kan hun selv vende sig fra mave til ryg?

I så fald mener jeg det er ok - når de begynder at trille kan man jo ikke rigtig holde dem fast i en sovestilling mere..... Med mindre man sidder og våger over dem....

Både og.
Altså når der er noget legetøj hun virkelig gerne vil have, så gør hun det, men ikke særlig tit?
- Det bare.. Jeg står nede i køkkenet, og hun ligger nede i værelset, men babyalarmen er tændt, så kan høre hvis hun bevæger sig..
Er bare stadig skeptisk!! 

Anmeld

20. april 2011

Clisolka

Anneiris skriver:

Jaa, Jasmina har åbenbart fundet ud af at hun kan lide at sove på maven, så nu vil hun kun sove på maven?? Hun er 6 mdr.. 
- Må hun det?!
Er bange for hvis hun vender hovedet ned mod madressen, for så kan hun jo ikke få luft :/ Åh Gud..

Jeg har de samme tanker som dig - Isabella vil også kun sove på siden eller på maven 

Anmeld

20. april 2011

mortilflere

Hvis de selv kan vende sig må de godt , men ellers rul et håndklæde og sat dem i siderne så kan de ikke rulle over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.