Som tiden dog går..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Rødhætte

I dag er det allerede 1 mdr siden jeg fik min lille guldklump i armene.. Skulle først have født i onsdags, så lidt underligt at han stadig kunne have været inde i min mave

Han er i dag blevet vejet til 3450 gram og 51 lang, så han har taget godt på (vejet 2400 g en uge efter han var født)

Lige lidt billeder

P.s Tillykke til alle der har født.. Og til alle dem der ikke har født: Håber ikke det er alt for hårdt den sidste tid. Tænk på at det snart bliver jeres tur - Glæd jer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er han bare fin!

Anmeld

21. april 2011

Stine Raaholt

Nej, hvor er han dejlig... ihhh, det er altså hyggeligt at der 'snart' kommer sådan en lille en ud til mig igen... der er godt nok ca. 6 uger til, men det går jo alligevel hurtigt...

også hyggeligt at have hende i  maven lidt endnu... hun mosler stadig rundt, hun har ikke helt fundet ud af at der ikk er så meget plads mere, såhun moser bare derudaf... så maven har menge forskelligt former, når hun slår sig løs... rigtig hyggeligt

rigtig god påske

Stine

Anmeld

21. april 2011

Line Højdal

Sikke en lille lækkermås - og dejligt at han vokser så fint... han kommer da rigtig godt efter det

Jeg glææææder mig til det bliver min tur. Men jeg har også ramt terminsdatoen i dag - så mon ikke det er lige op over...

Line

Anmeld

21. april 2011

Rødhætte

Stine Raaholt skriver:

Nej, hvor er han dejlig... ihhh, det er altså hyggeligt at der 'snart' kommer sådan en lille en ud til mig igen... der er godt nok ca. 6 uger til, men det går jo alligevel hurtigt...

også hyggeligt at have hende i  maven lidt endnu... hun mosler stadig rundt, hun har ikke helt fundet ud af at der ikk er så meget plads mere, såhun moser bare derudaf... så maven har menge forskelligt former, når hun slår sig løs... rigtig hyggeligt

rigtig god påske

Stine

Uha det er så hyggeligt når den lille er aktiv.. De 6 uger kan hurtig gå

Anmeld

21. april 2011

Rødhætte

Pipkukkeren skriver:

Sikke en lille lækkermås - og dejligt at han vokser så fint... han kommer da rigtig godt efter det

Jeg glææææder mig til det bliver min tur. Men jeg har også ramt terminsdatoen i dag - så mon ikke det er lige op over...

Line

Spændende at du nu er nåede til terminsdatoen. Nu kan du tænke at der max vil gå 14 dage inden du står med din skønne lille dreng i armene

Anmeld

22. april 2011

Line Højdal

Rødhætte skriver:

Spændende at du nu er nåede til terminsdatoen. Nu kan du tænke at der max vil gå 14 dage inden du står med din skønne lille dreng i armene

Ja, det er selvfølgelig rigtigt... Men han skulle meget gerne komme af sig selv - hvis jeg når til igangsættelse, så får jeg ikke min planlagte hjemmefødsel som jeg bare har set såååå meget frem til!!

Så kryds lige fingre for at han kommer inden for de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.