ACD-dråber og d-dråber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Bebisim

Hejsa idag har jeg købt ACD dråber. Men der står at man ikke må andvende det med d dråber. Altså enten d- eller ACD dråber. Men er der nogen af jer der bruger begge dele ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

kamtok

Man skal kun bruge 1 af delene, der er jo D-vitamin i begge dele, og det er det eneste babyer skal have indtil de er 6 måneder, derefter skal der suppleres med jerndråber, hvis de ikke får MME (mindst 400 ml. dagligt).

Anmeld

20. april 2011

MinNoah

Med mindre dit barn er for tidlig født, så skal det kun have d-dråber... Er det født for tidligt, skal det have ACD dråber.

Anmeld

20. april 2011

MinNoah

Med mindre dit barn er for tidlig født, så skal det kun have d-dråber... Er det født for tidligt, skal det have ACD dråber.

Anmeld

20. april 2011

Sara.

mener at acd dråber er til for tidligt fødte som kan mangle nogle bitige vitaminer og sådan...

Anmeld

20. april 2011

Bebisim

Ok mange tak for jeres svar. Jeg tror jeg dropper d dråberne og bruger ACD dråberne.

Anmeld

20. april 2011

Sara.

http://altomboern.dk/node/331104Har lige fundet den her debat :-) lidt gammel, men vel det samme

Anmeld

20. april 2011

Rødhætte

Min søn er lidt for tidligt født og skal have Acd dråber.. Udover dette skal han have suppleret med jerndråber fra uge 5 (også selvom han får mme).. Ingen d dråber

Anmeld

22. april 2011

AA10

jeg fik a vide kun d-dråber men det er indtil hun er mindst et år.. måske fordi hun er mix..??

Anmeld

22. april 2011

Hvem?

Bebisim skriver:

Hejsa idag har jeg købt ACD dråber. Men der står at man ikke må andvende det med d dråber. Altså enten d- eller ACD dråber. Men er der nogen af jer der bruger begge dele ?

ACD-dråber til for tidlig fødte indtil de er 3 mdr gamle.

Derefter D-dråber til de er 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.