Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man skal kun bruge 1 af delene, der er jo D-vitamin i begge dele, og det er det eneste babyer skal have indtil de er 6 måneder, derefter skal der suppleres med jerndråber, hvis de ikke får MME (mindst 400 ml. dagligt).
Med mindre dit barn er for tidlig født, så skal det kun have d-dråber... Er det født for tidligt, skal det have ACD dråber.
mener at acd dråber er til for tidligt fødte som kan mangle nogle bitige vitaminer og sådan...
http://altomboern.dk/node/331104Har lige fundet den her debat :-) lidt gammel, men vel det samme
Min søn er lidt for tidligt født og skal have Acd dråber.. Udover dette skal han have suppleret med jerndråber fra uge 5 (også selvom han får mme).. Ingen d dråber
jeg fik a vide kun d-dråber men det er indtil hun er mindst et år.. måske fordi hun er mix..??
Bebisim skriver: Hejsa idag har jeg købt ACD dråber. Men der står at man ikke må andvende det med d dråber. Altså enten d- eller ACD dråber. Men er der nogen af jer der bruger begge dele ?
Hejsa idag har jeg købt ACD dråber. Men der står at man ikke må andvende det med d dråber. Altså enten d- eller ACD dråber. Men er der nogen af jer der bruger begge dele ?
ACD-dråber til for tidlig fødte indtil de er 3 mdr gamle.
Derefter D-dråber til de er 2 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128