Ja ikke mig, men den lille fedling! <3 dog hos min sædvanlige kiropraktor; hvis jeg er begejstret for hendes evne og indlevelse ifht. voksne, så ved jeg ikke hvad jeg skal beskrive det med, ifht. børn!
Jamen altså! Der var ikke nogen grund som sådan, til at vi var taget af sted, andet end jeg jo selv har mærket, hvor meget en lille bitte spænding kan "skade". Da Felix desuden har en favoritside med sit hoved, var det jo meget passende han lige blev tjekket! 
Alt er i allerskønneste orden, den lille gut har (havde) en minimal spænding i nakken, hvilket er grund til favoritsiden. Det blev fixet, og skal lige følges op med en konsultation efter påske!
Han spiser, skider og sover stadig som han skal - som eksempel vil jeg da lige prale af sidste nat; han blev ammet i løbet af aftenen, fik lavet hånd- og fodaftryk med kold! maling og puttet i bad, og kl. 21.15 skvattede han i søvn. Kl. 02 ammede jeg ham, ca. en halv time, og puttede ham så i liften igen. Kl. 05 vågnede han igen, fik lidt babs, men kunne ikke rigtig gøre sig færdig, så jeg lagde ham ned til mig, og lod ham hygge videre med brystet - jeg sov videre 
Kl. 8 vågnede vi i vores sædvanlige mælkepøl, og tog lige en liggende amning mere inden vi stod op 
Søde, dejlige, lille dreng!
Anmeld