Kiropraktorbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2011

AnneBJ

Ja ikke mig, men den lille fedling! <3 dog hos min sædvanlige kiropraktor; hvis jeg er begejstret for hendes evne og indlevelse ifht. voksne, så ved jeg ikke hvad jeg skal beskrive det med, ifht. børn!

Jamen altså! Der var ikke nogen grund som sådan, til at vi var taget af sted, andet end jeg jo selv har mærket, hvor meget en lille bitte spænding kan "skade". Da Felix desuden har en favoritside med sit hoved, var det jo meget passende han lige blev tjekket!

Alt er i allerskønneste orden, den lille gut har (havde) en minimal spænding i nakken, hvilket er grund til favoritsiden. Det blev fixet, og skal lige følges op med en konsultation efter påske! 

Han spiser, skider og sover stadig som han skal - som eksempel vil jeg da lige prale af sidste nat; han blev ammet i løbet af aftenen, fik lavet hånd- og fodaftryk med kold! maling og puttet i bad, og kl. 21.15 skvattede han i søvn. Kl. 02 ammede jeg ham, ca. en halv time, og puttede ham så i liften igen. Kl. 05 vågnede han igen, fik lidt babs, men kunne ikke rigtig gøre sig færdig, så jeg lagde ham ned til mig, og lod ham hygge videre med brystet - jeg sov videre
Kl. 8 vågnede vi i vores sædvanlige mælkepøl, og tog lige en liggende amning mere inden vi stod op

Søde, dejlige, lille dreng! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

DK

Århhh hvor dejligt! God ide at få ham tjekket! Jeg var også super glad for vores kiropraktor besøg!!

Dejligt at han sover så godt!!!

Skal vi ikke snart have mere billedspam?

Anmeld

22. april 2011

CA

I han lyde som en flink lille gut Morgen-ligge-ned-amning er bare så hyggeligt! Jeg elsker den stund og de smil han kan komme med selvom det er morgen, så får man da lyst til at stå op 

Kommer I med til Århus?

Anmeld

22. april 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

I han lyde som en flink lille gut Morgen-ligge-ned-amning er bare så hyggeligt! Jeg elsker den stund og de smil han kan komme med selvom det er morgen, så får man da lyst til at stå op 

Kommer I med til Århus?

Nej det gør vi ikke... Der har været lidt mange planer her i påsken, og det er Jørns første dag tilbage på arbejde.. Så jeg må vist hellere bare tage det stille og roligt, og lige lære at være alene hjemme... Vi skal af sted herhjemme fra lidt i otte, og med tog lidt over en time hvis vi skal nå det, så det er måske lige ambitiøst nok desværre..

Anmeld

23. april 2011

Diana...

God ide at få ham tjekket og dejligt der ikke var andet end en lille spændning som der blev løsnet op. 

Skønt han sover dejligt. 

Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.