til den sødetand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

moniquesmor

jaah nu vil jeg sku på kur og vil af med kiloen..
men jeg må have nogen ide for jeg kan måsk gå 3dage uden guf men så vælter trængen ind over mig..
så nogen der har en sund ide til de sødesager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

SaNiNa

rosiner det er søde og sund jeg spiser osse lidt nødder. ellers et fugtfad med forskellig slags frugt. de er osse søde bare på en anden måde.

ellers tørre frugt

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

jaah nu vil jeg sku på kur og vil af med kiloen..
men jeg må have nogen ide for jeg kan måsk gå 3dage uden guf men så vælter trængen ind over mig..
så nogen der har en sund ide til de sødesager

Jeg tror ikke på man skal finde en masse som man i stedet for guf skal fylde i hovedet...men i stedet tror jeg man skal vænne sig til at man ikke skal fylde i hovedet hele tiden.
Tænk over hvornår det er du guffer og hvorfor...spiser du på følelser, træthed, kedsomhed eller noget helt fjerde...når du finder ud af hvorfor, så kan du ændre det. Lave noget andet i stedet på de tidspunkter du ellers ville spise og så vænner du dig af med alle de der overflødige mad og guf indtagelser....for man skal ikke spise hele tiden, jo.. Lidt ligesom dem der ryger skal bryde vanen, så tror jeg i høj grad det er det samme for os småtykke koner...
Er du så virkelig sulten så tag et stykke rugbrød eller en banan.
Når du har fortjent at guffe lidt, så er der nødder og mandler og der er sunde fedtstoffer i også..
Nå, det var bare mine tanker...ved ikke om de er rigtige...
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

miver

Sanne skriver:

rosiner det er søde og sund jeg spiser osse lidt nødder. ellers et fugtfad med forskellig slags frugt. de er osse søde bare på en anden måde.

ellers tørre frugt

Jeg har hørt (ved ikke om det er rigtigt) men der skulle være rigtigt meget frugt sukker i rosiner (så man skal heller ikke spise for mange af dem )
mie

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

Eva skriver:

Jeg tror ikke på man skal finde en masse som man i stedet for guf skal fylde i hovedet...men i stedet tror jeg man skal vænne sig til at man ikke skal fylde i hovedet hele tiden.
Tænk over hvornår det er du guffer og hvorfor...spiser du på følelser, træthed, kedsomhed eller noget helt fjerde...når du finder ud af hvorfor, så kan du ændre det. Lave noget andet i stedet på de tidspunkter du ellers ville spise og så vænner du dig af med alle de der overflødige mad og guf indtagelser....for man skal ikke spise hele tiden, jo.. Lidt ligesom dem der ryger skal bryde vanen, så tror jeg i høj grad det er det samme for os småtykke koner...
Er du så virkelig sulten så tag et stykke rugbrød eller en banan.
Når du har fortjent at guffe lidt, så er der nødder og mandler og der er sunde fedtstoffer i også..
Nå, det var bare mine tanker...ved ikke om de er rigtige...
Knus..

var nu heller ikke for af byttet ud men jeg vil bare ikke forbyde mig sådan ting en gang i mellem for så tro jeg ikke det kan lade sig gøre, ikke hos mig i hverflad

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

miver skriver:

Jeg har hørt (ved ikke om det er rigtigt) men der skulle være rigtigt meget frugt sukker i rosiner (så man skal heller ikke spise for mange af dem )
mie

Jeps...det samme som i meget slik...

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

var nu heller ikke for af byttet ud men jeg vil bare ikke forbyde mig sådan ting en gang i mellem for så tro jeg ikke det kan lade sig gøre, ikke hos mig i hverflad

Jeg tror faktisk det er der den kikser for mange...at de mener de skal sætte noget ind i stedet for guf og i stedet for dessert osv osv...men hvorfor skal man det??
Men hvad, jeg har jo kun egne erfaringer og vægttab at tage afsæt i...
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

ved der er meget sukker i rosiner snakker heller ikke om man skal spise en hel pakke men jeg spiser måske 5-10 rosiner engang i mellem istedet for at tage et bolche eller andet slik hvor jeg så ved jeg ikke kan nøjes med et stk...

Man skal ikke erstatte det man spiser for meget nu, men finde den gyldene vej. som eva skriv et stk rugbrød mætter meget mere end en marsbar. find årsagden til man spiser for meget...

Hos mig var det en dum vane jeg hvade givet mig selv. lærte at spise flere gang end 2 gang om dage og det gav pote nu spiser jeg 6 gang, eller pt 8 gang for er blevet så sulten hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.