Sov igennem i egen seng-projektet lykkedes vidst!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Rosa

Wuuhuuu!!! I dag lagde Svenskefanden simpelthen Jonte i sin seng, sagde godnat og nussede ham lidt og gik så ind i stuen. Efter 7 minutter med rasende hyl derinde fra gik Niklas og chekkede ham - han lå stadig ned. Da han gik ud igen brølede han endnu højere, men med pauser imellem hvor han lå og lyttede på om vi kom tilbage. Efter 10 minutter var han faldet i søvn af sig selv, uden rigtigt at græde, bare mere skrige arrigt.  Det virker sgu, det her sheit!!!

I nat hvor vi startede med projekt "sov igennem i egen seng" vågnede han 4 gange, men faldt i søvn igen når jeg kom ind og gav ham sutten - på nær kl 4 hvor han skrålede en halv time og jeg rendte frem og tilbage og lagde ham ned og gav ham sutten hver 5. minut. Men så sov han også fra 19.30 til 7 i sin egen seng!!!

Det er her kun 2. aften vi prøver, og allerede er han faldet i søvn efter 20 minutter - det plejer at tage 1/2 time når vi sidder derinde, og med endnu mere brok... 

Yippeeee!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super fantastisk - tillykke.

Vi har haft gjort nøjagtig det samme og på samme måde, og det lykkes også til bravor.

Anmeld

20. april 2011

Lady Marion <3

Keep on the good work og opgiv ikke hvis han får enkelte tilbagefald ,,

Anmeld

20. april 2011

K&S

Rosa skriver:

Wuuhuuu!!! I dag lagde Svenskefanden simpelthen Jonte i sin seng, sagde godnat og nussede ham lidt og gik så ind i stuen. Efter 7 minutter med rasende hyl derinde fra gik Niklas og chekkede ham - han lå stadig ned. Da han gik ud igen brølede han endnu højere, men med pauser imellem hvor han lå og lyttede på om vi kom tilbage. Efter 10 minutter var han faldet i søvn af sig selv, uden rigtigt at græde, bare mere skrige arrigt.  Det virker sgu, det her sheit!!!

I nat hvor vi startede med projekt "sov igennem i egen seng" vågnede han 4 gange, men faldt i søvn igen når jeg kom ind og gav ham sutten - på nær kl 4 hvor han skrålede en halv time og jeg rendte frem og tilbage og lagde ham ned og gav ham sutten hver 5. minut. Men så sov han også fra 19.30 til 7 i sin egen seng!!!

Det er her kun 2. aften vi prøver, og allerede er han faldet i søvn efter 20 minutter - det plejer at tage 1/2 time når vi sidder derinde, og med endnu mere brok... 

Yippeeee!!!! 

Sådan, godt gået...!

Og jeg kan sige, det bliver kun bedre med tiden - Anton startede på samme måde og nu ligger han og snakker og roder rundt i sengen, indtil han falder i søvn uden gråd overhovedet  

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Sådan, godt gået...!

Og jeg kan sige, det bliver kun bedre med tiden - Anton startede på samme måde og nu ligger han og snakker og roder rundt i sengen, indtil han falder i søvn uden gråd overhovedet  

Skønt at høre - det er der vi gerne vil hen! 

Anmeld

20. april 2011

K&S

Rosa skriver:

Skønt at høre - det er der vi gerne vil hen! 

Det kan jeg godt forstå, det er også bare SÅ skønt....!

Og tak for billederne (selvom det måske ikke var bevidst)

Anmeld

20. april 2011

Rosa

K&S skriver:

Nej, de skulle have været i den dertil indrettede billedspamtråd, men dummeRosa kan ikke finde ud af at få dem slettet 

Anmeld

20. april 2011

LinLin

20. april 2011

Rosa

K&S skriver:

Sååådan - slettet!! 

Anmeld

20. april 2011

K&S

Rosa skriver:

Sååådan - slettet!! 

selvom det var skønt med lidt billeder af jeres lille Jonte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.