Jeg har også en god en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Barbamama

Vi synger meget for Carla herhjemme. (det er nok mig der synger mest. Man er vel pædagog ) og så her til aften begynder Casper at synge og så råber Carla: Neeeeej. MOR! (Ligesom nej DU skal ikke synge, det skal mor!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Vinker

michella80 skriver:

Vi synger meget for Carla herhjemme. (det er nok mig der synger mest. Man er vel pædagog ) og så her til aften begynder Casper at synge og så råber Carla: Neeeeej. MOR! (Ligesom nej DU skal ikke synge, det skal mor!)

fnis

herhjemme render niklas emil og synger; måååk og daaaajliiii. altså sangen; for du er så smuk og dejlig - han er helt pjattet med den sang.

Anmeld

20. april 2011

Barbamama

Vinker skriver:

fnis

herhjemme render niklas emil og synger; måååk og daaaajliiii. altså sangen; for du er så smuk og dejlig - han er helt pjattet med den sang.

Årh hvor sødt!!!

Anmeld

20. april 2011

AnneBJ

Haha, hvor godt!

Jeg var helt sikker på, at Felix ville blive bombarderet med sang fra dag 1 (man er vel kommende pædagog ) men har ikke rigtig sunget for ham endnu faktisk... 

Anmeld

20. april 2011

mama09

michella80 skriver:

hehe sødt

Anmeld

20. april 2011

lion

michella80 skriver:

Hvor sødt.

Jeg kender godt den med Nej, mor skal

Anmeld

21. april 2011

TbCp

Hihihi hvor er hun sød!!!

Den anden dag vi var ude at køre, Liva og jeg, sad jeg og sang og Liva sagde stop.. Så sagde jeg "ved du hvad Liva, den gang jeg var lille og kørte i bil med mormor, der sad vi altid og sang begge to".... hvortil Liva svarede "moor kan du huske da jeg var lille...... der sang du ikke i bilen!" ... Ta den mor!

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Haha, hvor godt!

Jeg var helt sikker på, at Felix ville blive bombarderet med sang fra dag 1 (man er vel kommende pædagog ) men har ikke rigtig sunget for ham endnu faktisk... 

Ja hver gang jeg sang for Carla da hun var baby så græd hun, så jeg stoppede hurtigt igen. Nu siger hun heldigvis "mere!" når jeg først synger

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hihihi hvor er hun sød!!!

Den anden dag vi var ude at køre, Liva og jeg, sad jeg og sang og Liva sagde stop.. Så sagde jeg "ved du hvad Liva, den gang jeg var lille og kørte i bil med mormor, der sad vi altid og sang begge to".... hvortil Liva svarede "moor kan du huske da jeg var lille...... der sang du ikke i bilen!" ... Ta den mor!

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

mama09 skriver:

hehe sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.