svangerskabsforgiftning og sættes i gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. april 2011

malenecl

Jeg får svar på i morgen om jeg har svangerskabsforgiftning og hvis jeg har skal jeg sættes i gang. Er 38+3 i dag.

Ville bare høre om der er andre der har prøvet det? Er nemlig rimelig nervøs ved tanken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Kløver

Jeg får svar på i morgen om jeg har svangerskabsforgiftning og hvis jeg har skal jeg sættes i gang. Er 38+3 i dag.

Ville bare høre om der er andre der har prøvet det? Er nemlig rimelig nervøs ved tanken.

Jeg blev sat igang da jeg var 35+1 grundet svangerskabsforgiftning, da de efter flere dage i helt ro, med indlæggelse ikke kunne sænke mit blodtryk, han kom 38½ time efter jeg blev sat igang, ved akut kejsersnit. dvs vores søn kom ud 35+3

Held og lykke og håber det bedste

Anmeld

20. april 2011

malenecl

Maja84 skriver:

Jeg blev sat igang da jeg var 35+1 grundet svangerskabsforgiftning, da de efter flere dage i helt ro, med indlæggelse ikke kunne sænke mit blodtryk, han kom 38½ time efter jeg blev sat igang, ved akut kejsersnit. dvs vores søn kom ud 35+3

Held og lykke og håber det bedste

Tak for det! Og tak for svar .

Anmeld

20. april 2011

Kløver

malenecl skriver:

Tak for det! Og tak for svar .

var så lidt, hov glemte at skrive at jeg er sikker på alt nok skal gå godt, de har fokus på dig, og du er så langt henne at du ville kunne gå i fødsel af dig selv, så det vil ikke skade den lille at komme ud håber alt alligevel er fint

Anmeld

20. april 2011

chael

Jeg blev sat igang i uge 38+1, med min søn pga leverbetinget graviditetskløe.

Fik en stikpille da jeg var 38+0, tog hjem og intet skete.

Kom igen på sygehuset dagen efter, var åben 2 cm. Så de tog vandet på mig. Kl. 10.35. Efter 15-20 Min. kom den første ve og kl. 14.06 er han født. Så 3 1/2 time tog det.

Jeg var hundeangst for at det skulle tage flere døgn, for man har hørt mange skrækhistorier, men det gik super nemt og hurtigt

Pøj pøj med det hele.

*Camilla 17+0

Anmeld

20. april 2011

malenecl

Maja84 skriver:

var så lidt, hov glemte at skrive at jeg er sikker på alt nok skal gå godt, de har fokus på dig, og du er så langt henne at du ville kunne gå i fødsel af dig selv, så det vil ikke skade den lille at komme ud håber alt alligevel er fint

Ja nemlig. Har også lige været inde og læse om det, og det lyder ikke så slemt

Anmeld

20. april 2011

malenecl

chael skriver:

Jeg blev sat igang i uge 38+1, med min søn pga leverbetinget graviditetskløe.

Fik en stikpille da jeg var 38+0, tog hjem og intet skete.

Kom igen på sygehuset dagen efter, var åben 2 cm. Så de tog vandet på mig. Kl. 10.35. Efter 15-20 Min. kom den første ve og kl. 14.06 er han født. Så 3 1/2 time tog det.

Jeg var hundeangst for at det skulle tage flere døgn, for man har hørt mange skrækhistorier, men det gik super nemt og hurtigt

Pøj pøj med det hele.

*Camilla 17+0

Sikke en dejlig historie! .

Tusind tak

Anmeld

20. april 2011

Clisolka

malenecl skriver:

Jeg blev selv sat i gang 39+4, da jeg havde fået graviditetsbetinget sukkersyge, så jeg måtte ikke gå terminen ud. 

Jeg fik taget vandet med det samme, da jeg var 3-4 cm åben - efter en time begyndte jeg at få veer  Tøsen var ude 13 timer efter ved et akut kejsersnit (hun havde sat sig fast i mit bækken). 

Jeg havde også før min igangsættelse hørt alle skrækhistorierne og var dobbelt nervøs, men det gik 

Anmeld

20. april 2011

malenecl

BB78 skriver:

Jeg blev selv sat i gang 39+4, da jeg havde fået graviditetsbetinget sukkersyge, så jeg måtte ikke gå terminen ud. 

Jeg fik taget vandet med det samme, da jeg var 3-4 cm åben - efter en time begyndte jeg at få veer  Tøsen var ude 13 timer efter ved et akut kejsersnit (hun havde sat sig fast i mit bækken). 

Jeg havde også før min igangsættelse hørt alle skrækhistorierne og var dobbelt nervøs, men det gik 

Dejlig historie at høre!

Tusind tak for svar

Anmeld

21. april 2011

liwsmor

malenecl skriver:

jeg er ikke blevet sat igang men haft svagerskabforgiftening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.