Hvornår begyndte dit barn at gå selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Sof

Rejste sig op og gik rundt om ting og ved at holde fast i ting, der var hun 6 måneder.

Første skridt helt alene, der var hun 8 måneder.

Da hun gik og løb 100% var hun 10 måneder.

Det barn havde alt for travlt og jeg håber den næste vil være baby lidt mere end sin søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

henh01

hej min datter gik sine første skridt da hun var 1 år og 15 dage. Herefter gik det meget stærkt.

Anmeld

20. april 2011

businesstigger

han var 7 mdr da han beyndte selv at rejse sig op og stavre langs møbler. Derefter blev der gået gladeligt med gåvogn. Det blev han super god til og ræsede afsted. Han gik selv rigtigt og uden hjælp da han blev et år.

Anmeld

20. april 2011

Lou87

Nu har jeg ikke stemt da min pige ikke går endnu

Men læste lige tråden og synes godt nok det er crazy så hurtigt nogen er begyndt og rejse sig op af ting og begyndt og gå

Min pige er 8½ måned og hun rejser sig ikk særlig meget op af ting endnu.. Hun sidder selv, og har gjort længe.. Men kan endnu ikk kravle heller.. Hmm - ved godt det er hvert sit tempo
Men er der nogen som  har "gjort noget" for at de var hurtigere ?

Anmeld

20. april 2011

Lillefe

Jeg kan ikke svare for min søn endnu.. men min datter gik da hun var omkring de 12 måneder.. kan dog ikke huske tingene i detaljer det er trods alt 4½ år siden..

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

Runa er knap 11 måneder og har sælet sig frem længe. Inden for de sidste par uger er hun så begyndt at kravle rigtigt og sidder på knæ og hive sig op i sengen

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Lou87 skriver:

Men læste lige tråden og synes godt nok det er crazy så hurtigt nogen er begyndt og rejse sig op af ting og begyndt og gå

Min pige er 8½ måned og hun rejser sig ikk særlig meget op af ting endnu.. Hun sidder selv, og har gjort længe.. Men kan endnu ikk kravle heller.. Hmm - ved godt det er hvert sit tempo

Nu er min søn jo ikke verdens hurtigste til at gå, men kravlede som 6 mdr (+1 dag præcist). hvilket jo er ret hurtigt.... vi har ikke gjort noget...

tror bare børn udvikler sig fprskelligt. Nogle er hurtige til noget men så langsommere til andet.

Dog har vo slet ikke gået særlig meget med min søn i hænderne, modsat gans storesøster som elskede dette og også gik tidligere end han gjorde

Anmeld

20. april 2011

Lou87

lærkes_mor skriver:

Nu er min søn jo ikke verdens hurtigste til at gå, men kravlede som 6 mdr (+1 dag præcist). hvilket jo er ret hurtigt.... vi har ikke gjort noget...

tror bare børn udvikler sig fprskelligt. Nogle er hurtige til noget men så langsommere til andet.

Dog har vo slet ikke gået særlig meget med min søn i hænderne, modsat gans storesøster som elskede dette og også gik tidligere end han gjorde

Okay
Nej har også spurgt SP om der var noget man ku gøre for at hjælpe, men var der ikke.. Og det er også okay, jeg har ikke travlt.
Man vil bare gerne vide hvis der er noget man glemmer og gøre jo.

Det var også hurtigt han kravlede.. Super flot!

Og ja børn er bare forskellige, sådan er det.

Anmeld

20. april 2011

lisesp83

Lou87 skriver:

Det er også bare såå forskelligt.

Julie bliver 1 år på fredag, og hun står op af ting, men hun går ikke, men står gerne. Hvis vi prøver at gå med hende, er hun meget dingel i benene endnu. Meen jeg er rolig, for det kommer lige pludselig

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Lou87 skriver:

Okay
Nej har også spurgt SP om der var noget man ku gøre for at hjælpe, men var der ikke.. Og det er også okay, jeg har ikke travlt.
Man vil bare gerne vide hvis der er noget man glemmer og gøre jo.

Det var også hurtigt han kravlede.. Super flot!

Og ja børn er bare forskellige, sådan er det.

Ja kan godt følge din tanke, sådan kan jeg også selv tænke.....

Har dg hørt noget om at børn som er en 8-12 mdr om sommeren går tidligere end de børn som er det om vinteren, men om der er hold i dte det ved jeg ikke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.