Møde i kbh d. 29/5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Happiness

mikala88 skriver:

Så, bedre sent end aldrig. Jeg har hermed noteret d. 29/5 i kalenderen, og er også med på ideen om en café og så en park hvis vejret tillader det. Glæder mig meget til at se jer alle og drøfte graviditeten.

Super Tror det bliver rigtig hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Jamen skal vi så ikke bare sige at det blir en café og alt efter vejret en park

Nej vi kan jo ligeså godt få det hele på plads Så kan vi oprette en ny tråd med alle oplysninger og tilmelding i.

Ja det lyder som om der er enighed

Jamen så er det jo bare om at finde ud af detaljerne..

Måske skal det være et sted der ikke ligger så langt fra en park, enten tæt på Fælledparken eller Frederiksberg have måske, så vi tunge damer ikke skal ud og vandre hele byen igennem..

Men men men, hvad ligger der lige deromkring??

Og hvornår på dagen er folk friske på at mødes, skal det være fra kl. 10-12 stykker af til noget brunch/frokost?

Hvis folk er klar på noget brunch, har de på café22 en fantastisk weekend brunch buffet til 98kr, det ligger ned til søerne og er i en rimelig gåafstand til fælledparken..

Hov det blev lidt langt, må være fordi jeg ikke helt kan vente, bliver så spændende og hyggeligt at få ansigt på jer alle sammen..

Anmeld

28. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Ja det lyder som om der er enighed

Jamen så er det jo bare om at finde ud af detaljerne..

Måske skal det være et sted der ikke ligger så langt fra en park, enten tæt på Fælledparken eller Frederiksberg have måske, så vi tunge damer ikke skal ud og vandre hele byen igennem..

Men men men, hvad ligger der lige deromkring??

Og hvornår på dagen er folk friske på at mødes, skal det være fra kl. 10-12 stykker af til noget brunch/frokost?

Hvis folk er klar på noget brunch, har de på café22 en fantastisk weekend brunch buffet til 98kr, det ligger ned til søerne og er i en rimelig gåafstand til fælledparken..

Hov det blev lidt langt, må være fordi jeg ikke helt kan vente, bliver så spændende og hyggeligt at få ansigt på jer alle sammen..

Det lyder lækkert med brunch Og det er jo en fair pris

Og super hvis det er i gåafstand til fælledparken.

Den er jeg med på!

Anmeld

28. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Det lyder lækkert med brunch Og det er jo en fair pris

Og super hvis det er i gåafstand til fælledparken.

Den er jeg med på!

Super, så må vi se om de andre også er friske..

Og det er altså bare en lækker brunch til den pris, det kan jeg godt sige dig.. Men hvis vi skal være sikre på at vi alle kan være der, skal vi nok bestille bord, for der plejer at være en del mennesker i weekenden..

Anmeld

29. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Super, så må vi se om de andre også er friske..

Og det er altså bare en lækker brunch til den pris, det kan jeg godt sige dig.. Men hvis vi skal være sikre på at vi alle kan være der, skal vi nok bestille bord, for der plejer at være en del mennesker i weekenden..

Jamen skal vi så ik bare beslutte at det bliver der? Og så passer kl 10.00 vel fint, når det er brunch.

Kan oprette en begivenhed, og så kan folk tilmelde sig, og så kan vi bestille bord nogle dage før

Anmeld

29. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Jamen skal vi så ik bare beslutte at det bliver der? Og så passer kl 10.00 vel fint, når det er brunch.

Kan oprette en begivenhed, og så kan folk tilmelde sig, og så kan vi bestille bord nogle dage før

Altså jeg er frisk, så det synes jeg bare du skal gøre.. Så må vi håbe de andre også er friske på idéen..

Og hvis vi mødes kl. 10, så kan vi også få en rigtig dejlig lang dag ud af det sammen..

Anmeld

29. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Altså jeg er frisk, så det synes jeg bare du skal gøre.. Så må vi håbe de andre også er friske på idéen..

Og hvis vi mødes kl. 10, så kan vi også få en rigtig dejlig lang dag ud af det sammen..

Så er den oprettet

https://www.baby.dk/debat/105422pi1/3--kvartal-2011/3--kvartal-kbh-moede.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.