Lene76 skriver:
Syntes det er mega svært hva jeg/vi ska ønske os denne gang....
har en ting som jeg osse har ønsket mig til de andre 2... så Nanna ønsker sig osse et flag
gavekort til tøj evt ikea.. pnege el gavekort til Autostol ( den de 2 andre så siddet i er jeg bare så træt af og se på så nanna ska ha en ny) har osse skrevet Sophie giraf på for den er da for nuttet
Så kom glad med en masse gode forslag el bare hva i har ønsket jer til jeres dejlige unger ????
Jeg har utrolig mange ønsker, men jeg har heller ikke nogen ting til baby i forvejen 
Men har ønsket mig et flexibadekar, badedyr, en autostol, en stolforhøjer, bideting til gummerne, kloge bøger om børn og stimulation, dåbsrør, sølvbestik, en personlig bog hvor Oliver er hovedpersonen, gavekort til fotograf, penge til børneopsparing, blebadebukser, penge til babysvømning, legetøj fra Lamaze, legetøj fra Play 2 Learn, barnevognsuro, billedramme hvor der er plads til flere billeder af Oliver, en rumdeler til hans værelse som han deler med hans søster, hånd og fodrangle, junior dyne og pude og så var det vist det. Men som sagt, vi har INTET 
Anmeld