Hvorfor dælen i hulen vågner hun hver nat nu?? (Laaangt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Tynen

NU - ja NU bliver jeg snart sindssyg!!

Stella har den sidste uges tid været vågen hver nat nu - Og ca. på samme tidspunkt.

Kl. 0416 eller 0510 (Skummelt, men det er en af de to præcise tidspunkter!)

Hun er fuldstændig frisk og ligger og pludrer løs.

Har prøvet at lade hende ligge, men gradvist bliver det højere og højere og til sidst bliver hun sur og begynder at græde.

Sutten vil hun ikke have og det hjælper heller ikke at hun kommer over til os.

Efter lidt kamp overgiver jeg mig og laver noget vælling til hende - Hun spiser alt for hurtigt 250 ml. og derefter falder hun efter endnu mere moslen i søvn!

Hun er sikkert bare sulten - Eller er det en dårlig vane, en fase eller hvad skal man kalde det?!

Hun kommer i seng kl. 20 og sover videre til kl. 8 efter hun har spist.

Er det dumt at give hende mad der?
Synes på den anden side også at det er mange timer hun har klaret sig uden mad.

Er ved at blive mindre frustreret, da hun altid har sovet fra. 20-8 i en streg og pludselig skal vi igennem en times skrigen hver nat/morgen.

Det er bare begyndt at gå tilbage med alt det søvn noget de sidste par måneder.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Trine - Der også fristes til at skyde skylden på tænder.. De får alligevel skyld for så meget!:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Jeg tror hun er sulten som du selv skriver. Knægten her har også haft en periode hvor han vågnet ved 5 tiden og ikke ville sove mere, prøvet at give ham bryst men det var bare ikke nok så måtte ned og lave noget havergrød til ham og så kunne han nemt sove et par timer mere.
Så jeg begyndte at stoppe lidt mere i ham til aften selv om han virket mæt, men lige i tiden sover han fra 20 til 7.30 og det er bare lækkert. Har jeg aldrig prøvet før.
Men vil da sige at du skal se om ikke du kan få lidt mere i hende i løbet af dagen.
Niels får ske mad 4 gange i løbet af dagen for en bolle til eftermiddag er bare ikke nok til at gøre ham mæt.

Håber du kan bruge bare lidt af det

Krams Joan

Anmeld

24. februar 2008

Lulle25

Tror da også bare hun er sulten, og min holding er bare at de skal have det de har brug for, de regulere det jo selv, det er jo som regel i perioder det er sådan, så kan man rykke lidt på måltiderne, give lidt ekstra mos osv.
Har du prøvet med vand, for det kan jo også bare være, fordi lille Stella er tørstig?
Kan nu godt forstå du gerne vil have din søvn. Mathilde har ellers sovet igennem i 2 dage, men i nat vågnede hun og skulle have bryst, havde ellers troet hun skulle til at sove igennem :S. Mht til tænder (der får skylden for alt) har der slet ikke været noget med Mathilde inden hun fik sin første tand, så man kan være heldig :D
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.